لحظه بامزه‌ای که گریزمان دست ژائو فلیکس را گرفت!

لحظه بامزه‌ای که گریزمان دست ژائو فلیکس را گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی - آنتوان گریزمان پیش از بازی روز شنبه اتلتیکو اقدام بامزه ای را انجام داد و با گرفتن دست ژائو فلیکس بازیکن پرتغالی وارد زمین شد.

به گزارش فوتبالی، فلیکس در بازی شب گذشته اتلتیکو مقابل بتیس کار را از روی نیمکت آغاز کرد.  در تصویری که پیش از  ورود اتلتیکو به زمین و در تونل منتشر شده است، گریزمان در اقدامی بامزه با  دست چپش دست فلیکس را گرفته است و البته با دست راستش هم دست یکی از نوجوانانی را گرفته است که به طور مرسوم وارد زمین می شوند.به نظر می رسد که فلیکس هم مشکلی با این شوخی ندارد و با لبخند وارد زمین می شود.  البته فلیکس بعد از چند قدم دستش را می کشد و بعد از بازیکنان فلیکس وارد زمین می شود. 

بانیک کاراسکو در دقیقه 26 با ضربه ای قدرتمند گل ال اتلتیکو را به ثمر رساند. بعد از آن پتزلا اشتباهی دروازه خودی را باز کرد و در نهایت فلیکس گل سوم را ثبت کرد تا پیروزی آسان اتلتیکو در این بازی مسجل شود. در ابتدا گل ژائو توسط داور آفساید گرفته شد اما با نظر داور ویدیویی تصمیم برگردانده شد و گل تایید شد. بدین ترتیب ستاره پرتغالی اولین گل فصلش را به ثمر رساند تا تعداد گلهایش در این فصل با تعداد کارت قرمزهایش برابری کند!

گریزمان در این فصل در لالیگا چهار گل زده است و در چمپیونزلیگ نیز در سه بازی سه گل ثبت کرده است تا از بازگشت قرضی به تیم سابقش لذت ببرد.

4125