گل‌گهر یک - نساجی یک/ فرار ساکت از شکست/ ۳ امتیازی که یک امتیاز شد

گل‌گهر یک - نساجی یک/ فرار ساکت از شکست/ ۳ امتیازی که یک امتیاز شد

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار رفت گل گهر و نساجی در لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در نیمه اول این دیدار، گل گهر با گل یونس شاکری از میهمان خود پیش افتاد و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند.

اما در نیمه دوم نساجی موفق شد با ضربه سر نجفی کار را به تساوی کشانده تا او به تیمش کمک کرده باشد که یک امتیاز از سیرجان دشت کند.

مهم‌ترین اتفاق این دیدار، اعتراضات شدید ساکت الهامی به موعود بنیادی فر و اخراج او از کنار زمین بود. سرمربی نساجی پس از اخراج نیز حرکات و اعتراضات بسیار عجیبی به سمت سکوهای ورزشگاه انجام داد.

دوشنبه دهم آبان 

گل گهر – نساجی ساعت 18 

تیم داوری: موعود بنیادی فرد، هادی طوسی، نجف پناهی

ترکیب گل گهر

محسن فروزان، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور، مهدی تیکدری، علیرضا علیزاده، امین پورعلی، نوید عاشوری، رضا شکاری، سعید صادقی، یونس شاکری

ترکیب نساجی

علیرضا حقیقی،حامد شیری،امیر مهدی جانملکی،محمد قربانی،اکبر صادقی،رضا جعفری،ایوب کلانتری،مرتضی منصوری،سعید بیگی،کریم اسلامی،مسعود شجاعی

شرح گل

گل گهر سیرجان ( 1-0): ارسال بسیار خوب و دقیق نوید عاشوی در دقیقه 18 در محوطه شش قدم به یونس شاکری رسید و این مهاجم هم با یک ضربه سر تماشایی دروازه علیرضا حقیقی را باز کرد.

نساجی مازندران ( 1-1): ارسال دقیق بازیکن نساجی روی سر حسن نجفی فرود آمد و او هم با یک ضربه سر دقیق توپ را به گوشه دروازه محسن فروزان فرستاد.

کارت زرد

آرمین سهرابیان(22) رضا شکاری(35) میلاد زکی‌پور(73) علیرضا علیزاده(75) از گل‌گهر سیرجان

اکبر صادقی(38) کریم اسلامی(79) از نساجی مازندران

خلاصه دیدار گل‌گهر و نساجی<br>

6641