صحبت‌های احساسی بارخوان در آستانه اولین بازی اروپایی همراه با بارسلونا

صحبت‌های احساسی بارخوان در آستانه اولین بازی اروپایی همراه با بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی موقت آبی اناری ها معتقد است که بارسلونا باید مقابل دیناموکیف برنده شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، سرجی بارخوان، سرمربی جدید و موقت بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با دیناموکیف شرکت کرد و گفت:

"مربی بارسا بودن در یک بازی لیگ قهرمانان برای من افتخار است. بازیکنان به تحت فشار بودن عادت دارند ولی بازی فردا دارای فشار زیادی است. امروز به بازیکنان فشار آوردم تا نشان دهند که می خواهیم فردا چه بارسایی را در زمین ببینیم."

درباره‌ی مصدومیت؟

"بازیکنانی هستند که بعد از یک دوره مصدومیت می خواهند به تیم کمک کنند و به تیم بازگشته اند. همه بازیکنان احتمال بازی کردن دارند. کسانی که در ترکیب قرار می گیرند، باید حداکثر توانانیی خود را بگذارند."

درباره‌ی پیروزی بارسا؟

"بارسا وظیفه دارد که همیشه برنده شود. در لحظاتی مانند الان، بردن بازی، احترام به خودمان است. فردا یک سناریو ایده آل داریم؛ یک پیروزی باعث شادی و تغییرات زیادی می شود."

درباره‌ی تمرینات؟

"از شنبه ما تمرینات کمی داشتیم و از بازیکنان خواستم که فشرده تمرین کنند. همه اهمیت بازی و کسب سه امتیاز را می دانند ولی نیاز داریم که نسبت به حریف برتری ایجاد کنیم. به دنبال بارسایی هستیم که می خواهیم."

درباره‌ی آگوئرو؟

"دیروز با آگوئرو صحبت کردم و او آرام است هر چند در یک اتاق است ولی شرایط آرامی دارد."

درباره‌ی نحوه تمرین دادن به تیم؟

"تقریبا سه بار تیم را تمرین داده ام و وقتی از چهارشنبه تا شنبه وقت داری، نمی توانی تمرینات زیادی را مطالبه کنی. سعی می کنم مربی نزدیکی به بازیکنان باشم و بهترین ها را وارد ترکیب کنم. درست است که بازیکنان بارسا استعداد زیادی دارند ولی در هر بازی باید از آن بهره ببرند."

درباره‌ی ریکاوری تیم؟

"این که بازیکنان ریکاوری خوبی داشته باشند مهم است. دمبله برای مدت زیادی دور از فوتبال بوده و از این که می خواهد برای کمک به تیم کنار ما باشد، قدردانی می کنیم."

صحبت با بازیکنان؟

"با همه از جمله کوتینیو صحبت کردم. تنها راه قوی کردن خودت این است که فقط خودت باشی و همین را هم به او گفتم. هر چه بیشتر سختی داشته باشی، باید تلاش کنی نقش خودت را ایفا کنی. امیدوارم دوباره کوتینیوی لیورپول را در زمین ببینیم."

درباره‌ی اتحاد رختکن؟

"این روز ها کاری که کرده ام، ارتباط برقرار کردن با بازیکنان است. چیزی کم و کسری ندیده ام؛ بازیکنان با تجربه مانند کاپیتان ها رابطه خوبی با جوان تر ها دارند. وقتی کارها درست پیش نمی رود، اخبار این چنینی در مورد ارتباط بد کاپیتان ها با بازیکنان جوان به بیرون منتشر می‌ شود."

جایگاه شما؟

"اگر از هزار مربی بپرسید همه آن ها می خواستند در جایگاه من باشند؛ من به عنوان یک بلوگرانایی بهترین ها را برای باشگاه آرزو می کنم و سعی می کنم مطمئن شوم که همه چیز تحت کنترل خودم است تا این وضعیت را حل کنم."

9404