روزگار سخت منصوریان در آبادان و فرصت کم برای جبران

روزگار سخت منصوریان در آبادان و فرصت کم برای جبران

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در حالی در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد که در هیچ یک از بازیهای خود منصوریان را به دلیل بیماری کرونا در اختیار نداشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، در حالی که هنوز هفته سوم رقابتهای لیگ برتر عملاً به پایان نرسیده، در عین ناباوری تیم فوتبال صنعت نفت با ۳ شکست از ۳ بازی و بدون امتیاز و بدون گل زده در انتهای جدول قرار دارد. این نتایج در حالی برای تیم پر هوادار آبادانی رقم خورده که علیرضا منصوریان سرمربی این تیم به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در هیچ یک از دیدارهای این تیم روی نیمکت حضور نداشته و در این ایام حتی امکان حضور در تمرینات این تیم را هم نداشته است.

شاید اگر این ۳ شکست در ابتدای فصل با حضور سرمربی روی نیمکت برای صنعت نفت رقم می‌خورد، فارغ از نام سرمربی امروز سرنوشت دیگری برای این تیم شکل می‌گرفت و چه بسا سرمربی هفته چهارم را نمی‌دید.

با اینکه منصوریان در این مدت در تمرینات تیمش و روی نیمکت حضور نداشته است، اما باید از هفته چهارم به بعد با فشار بیشتری کار کند و او فرصت زیادی برای جبران این نتایج ندارد.

تیم پر هوادار آبادانی که هوادارانش نتایج ضعیف را بر نمی‌تابند، در هفته چهارم میهمان تیم فوتبال نساجی است و نتیجه این دیدار می‌تواند برای طلایی پوشان آبادان سرنوشت ساز باشد.

در صورتی که آبادانی‌ها موفق به شکست میزبان خود شوند، آنگاه منصوریان می‌تواند با خیالی آسوده‌تر به تعطیلی کوتاه مدت لیگ (به دلیل در پیش بودن دیدارهای تیم ملی) رفته و در این فرصت نقاط ضعف تیمش را ترمیم نماید تا با فشار کمتری ادامه مسابقات را دنبال کند. اما در صورت پیروزی نساجی در این دیدار و ثبت چهارمین شکست متوالی برای صنعت نفت، چه بسا تصمیماتی در خصوص نیمکت این تیم گرفته شود.

7474