آلومینیوم یک - پرسپولیس صفر/ سه امتیاز باارزش شاگردان خطیبی در خانه/ پرسپولیس به ۹ نرسید

آلومینیوم یک - پرسپولیس صفر/ سه امتیاز باارزش شاگردان خطیبی در خانه/ پرسپولیس به ۹ نرسید

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار رفت دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس در لیگ بیست و یکم با برتری یک بر صفر آلومینیوم به پایان رسید. 

به گزارش فوتبالی، نیمه اول این دیدار، علیرغم وجود موقعیت‌های مختلف گلزنی، با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم برای برنامه‌ریزی نیمه دوم به رختکن بروند.

اما در نیمه دوم و در دقیقه 65، آلومینیوم موفق شد با گل نقی‌زاده از پرسپولیس پیش بیفتد. 

بازی تا انتها با همین نتیجه ادامه داشت تا مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران، اولین شکست خود در لیگ بیست و یکم را پشت سر بگذارد.

نکته جالب در رابطه با این نتیجه این است که پرسپولیس همانند فصل گذشته در اراک از آلومینیوم شکست خورد. شکست فصل پیش پرسپولیس به آلومینیوم، تنها باخت قهرمان لیگ بیستم بود.

دوشنبه 10 آبان

آلومینیوم اراک – پرسپولیس ساعت 16

تیم داوری: عبدالنبی پورخلف - سعید قاسمی - رحیم حاجی پور - علی اصغر مومنی

ترکیب آلومینیوم مقابل پرسپولیس

حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان‌زاده، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، میلاد فخرالدینی، محمود قائد رحمتی، اسماعیل شریفات، علیرضا نقی‌زاده، نیما درودی و محمد علی‌نژاد.....

ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم

حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، وحید امیری، رضا اسدی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان، مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر....

شرح گل:

آلومینیوم یک پرسپولیس صفر (دقیقه ۶۵- علیرضا نقی زاده): حرکت سریع اراکی ها و استفاده آنها از فضای خالی بین مدافعین پرسپولیس به گل تبدیل شد؛ علی نژاد پاس در عرض خوبی داد و علیرضا نقی زاده دروازه لک را باز کرد. 

گل اول آلومینیوم

کارت زرد

آلومینیوم: مصطفی احمدی (20)/ حسین پورحمیدی (94)

پرسپولیس: سیدجلال حسینی (16)/ سیامک نعمتی (63)

تعویض ها

آلومینیوم: امیر نوری به جای محمود قائدرحمتی (50)/ علی فاتح به جای اسماعیل شریفات (81)/ میثم مجیدی به جای محمد علی‌نژاد (90)/ میثم آقایی به جای علیرضا نقی‌زاده (90)

پرسپولیس: سعید آقایی به جای مهدی عبدی (46)/ حامد پاکدل به جای عیسی آل کثیر (46)/ رضا دهقانی به جای احسان پهلوان (69)/ علیرضا ابراهیمی به جای سیامک نعمتی (87)/ مهدی شیری به جای مهدی ترابی (88)

لحظات حساس

12: فرصت برای آلومینیوم در محوطه جریمه پرسپولیس با ضربه سر علی نژاد همراه بود که لک توپ را در اختیار گرفت.

34: فرصت مناسب برای میزبان روی پاس در عمق نقی زاده به دست آمد اما نیما درودی توپ را به بیرون زد.

45: موقعیت خطرناک روی دروازه سرخ‌ها در یک غافلگیری روی یک شروع مجدد به وجود آمد که این حمله هم ثمری برای اراکی‌ها نداشت.

47: فرصت برای آلومینیوم روی ضربه شروع مجدد به دست آمد که لک توپ را به اوت فرستاد.

57: بهترین موقعیت پرسپولیس و این بازی در این دقیقه روی شروع مجدد به دست آمد و پاس کوتاه ترابی را سیامک نعمتی به سمت دروازه شوت زد که خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

63: فرصت استثنایی برای آلومینیوم به دست آمد که شوت نقی زاده به تیرک افقی دروازه برخورد کرد تا دروازه لک با خوش شانسی باز نشود‌.

خلاصه دیدار آلومینیوم و پرسپولیس

7474 / 6641