عکس؛ تیپ عجیب توتی با لباس یک راهبه!

عکس؛ تیپ عجیب توتی با لباس یک راهبه!

پایگاه خبری فوتبالی - در  حالی که رم در خانه مقابل میلان شکست خورد، به نظر می رسد که فرانچسکو توتی اسطوره و کاپیتان سابق جالوروسی ها چندان هم ناراحت نبود چرا که پس از دیدن بازی، به جشن هالووین رفت و حال و هویا خود را عوض کرد.

به گزارش فوتبالی، جشن هالووین که قبل از این بیشتر در آمریکا مورد توجه بود در سالهای اخیر در کشورهای اروپایی و در میان ستارگان فوتبال نیز مورد توجه قرار گرفته است. توتی نیز تصمیم گرفت که با ظاهر و تیپ ویژه هالووین هوادارانش را حسابی شگفت زده کند.

فرانچسکو توتی

توتی تصمیم گرفت که لباس خونین یک راهبه را به عنوان لباس ویژه خود برای هالووین انتخاب کند. تصویری که اسطوره رم از تیپش منتشر کرده بسیاری از هوادارانش را کاملا شگفت زده کرده است چرا که فوتبالدوستان عادت نداشتند که توتی را با این ظاهر ببینند. البته توتی همیشه شخصیت متفاوتی داشته و سعی کرده که خودش را زیاد جدی نگیرد و به نظر می رسد که با تیپ جدیدش هم می توان همین مسئله را نشان داد.

رم در شبی که مورینیو به شدت به تصمیم های جنجالی اعتراض داشت، در مقابل میلان شکست خورد. هر چند که اعتراض مورینیو به داوری ها در سالهای اخیر به اتفاقی رایج و طبیعی تبدیل شده است. توتی حالا امیدوار است که تیم محبوبش در آینده نتایج بهتری بگیرد.

4125