پرسپولیسی‌ها در انتظار عملی شدن وعده مهم صدری

پرسپولیسی‌ها در انتظار عملی شدن وعده مهم صدری

پایگاه خبری فوتبالی- آیا وعده مهم سرپرست باشگاه پرسپولیس این هفته عملی می‌شود؟

به گزارش فوتبالی، مجید صدری در آخرین صحبت های خود در یک لایو اینستاگرامی خطاب به هواداران پرسپولیس اعلام کرد که مطالبات کالدرون تا 72 ساعت آینده به حساب او واریز خواهد شد تا مشکلی برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه وجود نداشته باشد.

صدری در گفت و گوی خود به این نکته اشاره کرد که به دنبال دریافت مجوز بانک مرکزی است تا با دریافت این مجوز، مبلغ بدهی گابریل کالدرون و دستیارش را که تامین شده به حساب آن‌ها واریز کند. با توجه این که روزهای شنبه و یکشنبه در اروپا تعطیل است، از صبح امروز وعده 72 ساعته صدری آغاز شده و باید دید در پایان این زمان بدهی کالدرون در حساب او می‌نشیند یا نه؟

باشگاه پرسپولیس 580 هزار دلار به کالدرون و 95 هزار دلار به خواکین به اضافه سود سالیانه و هزینه دادرسی برای هر دو پرونده باید پرداخت کند و حدود 700 هزار دلار باید برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتش هزینه کند.

روز گذشته محسن خلیلی – که در دوران کالدرون، سرپرست تیم پرسپولیس بود – در یک برنامه تلویزیونی به این نکته اشاره کرد که پرسپولیسی‌ها می‌توانستند در آن مقطع زمانی قرارداد کالدرون را با شرایط بهتر و توافق دو طرفه فسخ کنند اما مدیرعامل وقت پرسپولیس اقدام به لغو قرارداد با سرمربی آرژانتینی کرد تا پرسپولیس به چنین وضعیتی دچار شود.

با پرداخت مطالبات کالدرون و خواکین، کریستین اوساگونا تنها طلبکار خارجی پرسپولیس خواهد بود که حدود 100 هزار دلار طلب دارد منتهی پرسپولیس پرونده اوساگونا را به دادگاه عالی ورزش برده است.

7655