عکس؛ رونمایی اوبامیانگ از تغییرات خودروی گرانقیمتش

عکس؛ رونمایی اوبامیانگ از تغییرات خودروی گرانقیمتش

پایگاه خبری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ مهاجم 32 ساله گابونی آرسنال در این باره که اولویت هایش در زندگی چیست، گفته بود:" لباس، ماشین و همه این چیزها یک پاداش هستند. از این زندگی لذت می برم. شخصیتی که هستم را دوست دارم و برایم مهم نیست که بقیه این شرایط را نپذیرند. چنین چیزی به ذهنم خطور نمی کند. همان طور که همیشه می گویند، "فقط یک بار زندگی می کنی." مهم است که بدانی از کجا آمده ای و اصالتت از کجاست. بقیه چیزها یک برتری بزرگ است."

به گزارش فوتبالی، کاپیتان آرسنال همان طور که خودش هم گفته عاشق خودروهای اسپورت است. اوبامیانگ مجموعا 12 خودرو در اختیار دارد که ارزش آنها به بیش از دو میلیون یورو می رسد و خودروهایی نظیر فراری، پورش و لامبورگنی در پارکینگ وی دیده می شود.

بازیکن فرانسوی حالا با خودروی لامبورگنی اوروس خود به ارزش 200 هزار یوور پز داده است. در حقیقت اوبامیانگ تصمیم گرفته است که دستی به سر و روی این خودرو بکشد و از یانی چارالامبوس ملقب به "ییانیمیز" که متخصص ایجاد تغییرات در خودروهاست، کمک گرفته و خودروهایش را اسپورت کرده است.  در حقیقت این خودرو با رنگ و طراحی  جدیدی درون و بیرون آن دستخوش تغییر شده که به نظر می رسد که اوبامیانگ از نتیجه نهایی خوشحال است و تصویری از خودرویش با تغییرات جدید در اینستاگرام منتشر کرده است.

4125