عشوری: نفت مسجدسلیمان نباید درگیر مشکلات پیش پا افتاده باشد/ حق با کمالوند است

عشوری: نفت مسجدسلیمان نباید درگیر مشکلات پیش پا افتاده باشد/ حق با کمالوند است

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تأکید کرد، این تیم ریشه دار خوزستانی نباید درگیر مشکلات پیش پا افتاده باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، سینا عشوری درباره برد تیمش برابر پدیده مشهد گفت: شاید با توجه به شرایط پدیده برخی این تصور را داشتند که کار راحتی داشتیم، ولی اصلاً اینطور نبود. ما بازی سختی داشتیم، ولی خوشبختانه بازیکنان به خوبی خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کردند و توانستیم سه امتیازی مهم بگیریم.

وی با اشاره به مشکلات نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: بعد از بازی آقای کمالوند در این مورد صحبت کرد. او حق دارد که ناراحت باشد. تمرکز سرمربی فقط باید روی مسائل فنی باشد، ولی متأسفانه مشکلات نفت مسجدسلیمان باعث می‌شود تا کادر فنی جدا از مسائل فنی به فکر حل مشکلات هم باشد. تیم ما نباید درگیر مشکلات پیش پا افتاده باشد و امیدوارم مسئولان کمک کنند تا هر چه زودتر نفت مسجدسلیمان در وضعیت خوبی قرار بگیرد.

عشوری در مورد بازی هفته چهارم تیمش مقابل فولاد خوزستان نیز خاطر نشان کرد: هدف ما چیزی جز برد نیست، ولی می‌دانیم کار سختی داریم، چون فولاد تیم زخم‌خورده‌ای است و می‌خواهد باخت‌های هفته‌های گذشته را جبران کند. امیدوارم ما در این بازی خانگی بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

مربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که بازی این تیم برابر فولاد در کدام ورزشگاه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: هنوز این موضوع به صورت کامل مشخص نیست، ولی امیدوارم در ورزشگاه اختصاصی خودمان به میدان برویم.

وی راجع به اینکه چرا محمد طیبی توسط فراز کمالوند از تیم نفت کنار گذاشته شد، یادآور شد:‌ به هر حال این موضوع تصمیم سرمربی بود و من برای طیبی آرزوی موفقیت دارم.

7474