ژوزه مورینیو در المپیکو برابر مردان روسونری زانو زد

ژوزه مورینیو در المپیکو برابر مردان روسونری زانو زد

پایگاه خبری فوتبالی - میلان موفق شد در ادامه روند خوب خودش برابر رم به پیروزی ارزشمند دو بر یک دست پیدا کند و هم امتیاز با ناپولی صدرنشین شود. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب در ادامه هفته یازدهم سری آ ایتالیا، دو تیم رم و میلان از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه المپیکو به مصاف هم رفتند. این دیدار در حالی برگزار می‌شد که شاگردان استفانو پیولی با 28 امتیاز در رده دوم بودند و جالوروسی با 19 امتیاز در رتبه چهارم قرار داشتند. رم شروع خوبی در فصل جدید با ژوزه مورینیو داشت، اما در ادامه روند سینوسی داشتند، اما در آن سمت، پیولی و میلان در 10 بازی گذشته خود، 9 پیروزی و یک تساوی در کارنامه ثبت کرده بودند. 

در نیمه اول این دیدار، میلان با فاصله تیم برتر میدان بود. از دقیقه 20 حملات میلان قوت بیشتری گرفتند و در دقیقه 26، زلاتان ابراهیممویچ موفق شد با یک شوت موشکی از روی ضربه ایستگاهی، گل اول را وارد دروازه میزبان کند. روسونری در ادامه نیز یک الی دو موقعیت خوب دیگر نیز داشت، اما در نهایت نیمه اول با پیروزی 0-1 میلان به پایان رسید. 

در نیمه دوم اوضاع به طور کلی تفاوت پیدا کرد و این بار شاگردان مورینیو بودند که مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و حدود 20 موقعیت روی دروازه مهمان خلق کردند. در ابتدا زلاتان موفق شد یک گل دیگر به ثمر برساند، اما VAR آن را نپذیرفت، اما در دقیقه 57، فرانک کسیه موفق شد از روی نقطه پنالتی اختلاف را دو برابر کند. در دقیقه 66، تئو هرناندز با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد و دیگر میلان کاملا به لاک دفاعی فرو رفت. حملات بدون وقفه رم سرانجام در دقیقه 90 جواب داد و استفان الشعراوی موفق شد اختلاف را به یک گل کاهش دهد، اما این اتفاق دیر رخ داد و بازی با نتیجه 1-2 به سود میلان به پایان رسید. 

4416