تنش در تمرینات بارسلونا در آستانه بازی حساس؛ ناراحتی بازیکنان از بارخوان

تنش در تمرینات بارسلونا در آستانه بازی حساس؛ ناراحتی بازیکنان از بارخوان

پایگاه خبری فوتبالی - با اخراج رونالد کومان، سرخی بارخوان به عنوان سرمربی جدید و البته موقت بارسلونا انتخاب شده است و تا زمانی که بارسا بتواند ژاوی را به عنوان سرمربی جدید خود به نیوکمپ بیاورد، سرخی بارخوان هدایت آبی و اناری ها را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در هفته دوازدهم از رقابت های لالیگا، بارسلونا و دپورتیوو آلاوز به مصاف هم رفتند و بدین ترتیب سرخی بارخوان اولین بازی خود را به عنوان سرمربی جدید بارسلونا برگزار کرد و در این بازی به تساوی یک بر یک رسید و شرایط آنطور که باید و شاید برای بارسا پیش نرفت و انتقاداتی نسبت به ترکیبی که بارخوان چیده بود، وجود داشت.

اکنون به گفته TV3 کاتالونیا، در تمرینات امروز بارسلونا که در آستانه بازی حساس و مرگ و زندگی مقابل دیناموکیف برگزار شده است، یک تنش میان مربی و بازیکنان ایجاد شده است و بازیکنان بارسلونا از صحبت های بارخوان پس از بازی که گفته بود "فعلا تمام چیزی که داریم همین است" قدری ناراحت شده اند و همین قضیه موجب شده که به بارخوان گلایه داشته باشند.

بارسلونا بازی حساسی در پیش دارد و این تنش ها ممکن است به آن ها ضربه بزند. بارسلونا اگر نتواند دیناموکیف را شکست دهد در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرار می گیرد.

1470