صحبت‌های سولشر پس از پیروزی مقتدرانه برابر تاتنهام

صحبت‌های سولشر پس از پیروزی مقتدرانه برابر تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونر سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد معتقد است که پیروزی برابر تاتنهام باعث فراموشی شکست 0-5 مقابل لیورپول نشده است. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب از هفته دهم لیگ برتر انگلیس، دو تیم تاتنهام و منچستریونایتد به مصاف هم رفتند که در پایان، شیاطین سرخ موفق شدند با نتیجه 0-3 به پیروزی برسند. کریستیانو رونالدو، ادینسون کاوانی و مارکوس رشفورد گلزنان منچستریونایتد در این دیدار بودند. با وجود این پیروزی دلچسب در خانه تاتنهام، سولشر معتقد است که هنوز شکست تحقیر آمیز مقابل لیورپول در آنفیلد، در حافظه‌اش ثبت شده و نمی‌تواند او را فراموش کند. 

به نقل از سایت گل، سولشر پس از پایان بازی در خصوص تاثیر مثبت پیروزی مقابل تیم شمال لندنی، به بی بی سی اسپورت گفت: "قطعا برد برابر تاتنهام باعث نمی‌شود که شکست مقابل لیورپول را فراموش کنیم. آن نتیجه به کتاب‌های تاریخ رفته و یکی از تاریک‌ترین روزهای ما در الدترافورد بود. یک شکست مفتضحانه در کارنامه ما. تجربه ادینسون کاوانی و کریستیانو بسیار کمک کننده است. ما به این جور چیزها نیاز داریم و نمی‌توانیم آن را پنهان کنیم. این هفته برای بازیکنان خیلی سخت بود، اما تجربه در چنین مواقعی به دست می‌آید." 

شیاطین سرخ با پیروزی برابر تاتنهام 17 امتیازی شدند و به رده پنجم جدول صعود کردند. 

4416