کامیابی‌نیا و ثبت آخرین گل لیگ برتری در اراک

کامیابی‌نیا و ثبت آخرین گل لیگ برتری در اراک

پایگاه خبری فوتبالی- کمال کامیابی‌نیا چهره ویژه بازی فصل گذشته آلومینیوم و پرسپولیس در اراک بود.

به گزارش فوتبالی، هافبک دفاعی پرسپولیس که این روزها حضوری فعال در تمرینات تیمش دارد، برای بازگشت به ترکیب قرمزها منتظر اعتماد سرمربی تیمش است.

او که مدت زیادی درگیر مصدومیت بود، در لیگ بیست و یکم، فقط چند دقیقه جلوی فولاد بازی کرده و امیدوار است که جلوی آلومینیوم، دقایق بیشتری به میدان برود.

کامیابی‌نیا در بازی فصل گذشته آلومینیوم و پرسپولیس، گل اول بازی را به ثمر رساند اما شاگردان خطیبی خیلی زود کامبک زدند تا آخرین گل لیگ برتری این بازیکن، سودی برای پرسپولیس نداشته باشد.

گلزنی کامیابی‌نیا جلوی آلومینیوم تنها دلیل توجه رسانه‌ها به او در آن بازی نبود و بعد از اشتباهات مهدی شیری و احسان حسینی به عنوان مدافعان میانی پرسپولیس در آن دیدار، کامیابی‌نیا به خط دفاع منتقل شد و نمایشش در آن پست آنقدر خوب بود که در بازیهای بعدی پرسپولیس، او گزینه اصلی بازی در قلب خط دفاع در صورت غیبت سیدجلال حسینی یا محمدحسین کنعانی‌زادگان بود.

کلین‌شیت پرسپولیس با حضور کمال کامیابی‌نیا در خط دفاع اتفاقی بود که کمتر کسی انتظارش را داشت اما هافبک دفاعی قرمزها در پست جدیدش، نمره قبولی گرفت.

او بعد از گلزنی مقابل آلومینیوم در لیگ برتر، جلوی مس نوین در جام حذفی و مقابل الریان و گوا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کرد و حالا باید دید در شرایطی که یحیی گل‌محمدی از زوج رضا اسدی و میلاد سرلک در کمربند خط میانی تیمش استفاده می‌کند، آیا کامیابی‌نیا می‌تواند به ترکیب اصلی تیمش برسد یا نه.

7655