پروفسوری که پنالتی خراب نمی‌کند!/ بهترین پنالتی‌زنان تاریخ چلسی

پروفسوری که پنالتی خراب نمی‌کند!/ بهترین پنالتی‌زنان تاریخ چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - در مسابقه‌ی شب گذشته‌ی تیم های فوتبال چلسی و نیوکاسل یونایتد در لیگ برتر فوتبال جزیره، هافبک ایتالیایی آبی های لندنی باز هم موفق شد که ضربه‌ی پنالتی تیمش در این بازی را تبدیل به گل کند و آمار خود را در این زمینه بهبود ببخشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، جورجینیو، هافبک بیست و نُه ساله‌ و ملی پوش ایتالیایی تیم چلسی انگلستان با گلی که از روی نقطه پنالتی در دیدار شب گذشته مقابل نیوکاسل یونایتد به ثمر رساند، به نخستین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلستان تبدیل شد که موفق شده است 10 ضربه‌ی پنالتی متوالی خود را تبدیل به گل کند.

هافبک متولد کشور برزیل آبی‌ های لندنی در طول این 10 ضربه پنالتی متوالی موفق به گشودن دروازه تیم‌ هایی همانند برنلی، برایتون، آرسنال، کریستال پالاس، تاتنهام، شفیلد یونایتد، لستر سیتی و نیوکاسل یونایتد گشته است.

در ادامه‌ی این مطلب، بهترین پنالتی زن‌ های تمام ادوار باشگاه چلسی انگلستان در تمام رقابت‌ ها را مرور می کنیم:

فرانک لمپارد انگلیسی با چهل و یک ضربه پنالتی گل شده

جورجینیوی ایتالیایی با هجده ضربه پنالتی گل شده 

ادن هازارد بلژیکی با هفده ضربه پنالتی گل شده

جورجینیو در مسابقات جام ملت های اروپا (یورو 2020) نیز همراه با تیم ملی فوتبال ایتالیا حضور داشت و در آن تورنمنت نيز از پنالتی زن های اصلی تیم ملی کشورش به شمار می رفت که در نهایت نیز همراه آتزوری به عنوان قهرمانی مسابقات دست یافت.

9404