لیگ یک/ کامبک خوشه طلایی برابر مس شهر بابک

لیگ یک/ کامبک خوشه طلایی برابر مس شهر بابک

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان داوود مهابادی موفق شدند در دیداری خانگی از سد تیم تازه لیگ یکی شده مس شهر بابک بگذرند.

به گزارش فوتبالی، در یکی از دیدارهای هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم خوشه طلایی ساوه با هدایت داوود مهابادی در ورزشگاه شهید چمران ساوه میزبان تیم مس شهربابک با هدایت وحید رضایی بود؛ خوشه طلایی هفته گذشته را با شکست مقابل شهرداری آستارا به پایان برده بود و مس شهربابک هم دربی استان کرمان را به مس کرمان باخته بود تا دو تیم نیاز مبرمی به سه امتیاز امروز داشته باشند.

 ابتدا شاگردان وحید رضایی بودند که توانستند در نیمه نخست به گل برتری دست پیدا کنند و در آستانه کسب اولین سه امتیاز خود در لیگ دسته اول بودند اما شرایط در نیمه دوم به سود خوشه طلایی ساوه تغییر کرد و حملات شاگردان مهابادی به ثمر نشست و آن‌ها توانستند کامبک بزنند و از شکست خانگی، یک پیروزی ارزشمند بسازند.

 ابتدا عرفان پورافراز مهاجم سابق گسترش فولاد برای خوشه طلایی گل تساوی را به ثمر رساند و در ادامه علی اکبر حیدرنیا کامبک خوشه طلایی را تکمیل کرد و سه امتیاز ارزشمند جدال هفته سوم به تیم مهابادی رسید تا آن‌ها با 6 امتیاز رتبه سوم جدول لیگ یک صعود کنند.

تیم مس شهربابک هم با یک بازی کمتر (عدم حضور پارس جنوبی در هفته اول که هنوز رأی آن صادر نشده) با دو شکست متوالی در جایگاه شانزدهم جدول بدون امتیاز حضور دارد و شاگردان وحید رضایی امیدوارند از هفته آینده بتوانند روند امتیازات‌گیری خود را در فصل جدید لیگ یک آغاز کنند.

۴۱۵۴