تصویر جالبی که پوگبا از ظاهر ترسناکش منتشر کرد

تصویر جالبی که پوگبا از ظاهر ترسناکش منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد نیز همچون بسیاری از ستارگان فوتبال دنیا به سراغ روز هالووین یا همان روز وحشت رفت و تصویری از گریم ترسناک خود را برای هوادارانش منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، هالووین یکی از مراسم های جذاب برای فوتبالیست های دنیاست که معمولا تصاویر زیادی از خودشان در اینستاگرام منتشر می کنند. در حقیقت آنها با تیپ ها یا گریم هایشان سعی می کنند که به ترسناک ترین شکل ممکن در بیایند و هوادارانشان را با این تصاویر سرگرم کنند. حالا پوگبا نیز یکی از نفراتی است که این سنت را حفظ کرده و تصویری از ظاهر متفاوت و البته ترسناک خود برای روز هالووین منتشر کرده است.

در حال حاضر آینده پوگبا کاملا نامشخص است. هافبک فرانسوی فقط هفت ماه دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد و بعد از آن به بازیکن آزاد تبدیل می شود. پل هنوز برای تمدید با شیاطین سرخ به توافق نرسیده است و باشگاه هایی نظیر یوونتوس، پی اس جی ، رئال مادرید و بارسلونا با اشتیاق منتظر هستند تا این بازیکن را به خدمت بگیرند. البته انتقال پوگبا چندان هم رایگان نخواهد بود چرا که وکیلش مینو رایولا کمیسیون بالایی را برای انتقال او می خواهد و خود این بازیکن هم دستمزد سالانه 22 میلیون یورو را طلب خواهد کرد.

4125