عکس؛ مصدومیت دروازه‎‌بان لاتزیو پس از اصابت سکه به سرش

عکس؛ مصدومیت دروازه‎‌بان لاتزیو پس از اصابت سکه به سرش

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته دقایق پایانی بازی آتالانتا و لاتزیو بسیار پربرخورد بود و پرتاب یک سکه از جانب هواداران به سوی په په رینا باعث مصدومیت جزئی این دروازه بان شد. حالا احتمال دارد که آتالانتا به خاطر این رفتار هوادارانش با محرومیت از تماشاگران و جریمه نقدی مواجه شود.

به گزارش فوتبالی، روی ارسال یک کرنر هواداران آتالانتا اشیای مختلفی نظیر چسب نواری را به سمت رینا پرتاب کردند که یکی از این اشیا سکه ای بود که به سر دروازه بان لاتزیو برخورد کرد و باعث مصدومیت جزئی وی شد.

گیدا داور بازی داور بازی در ابتدا رینا را به اتلاف وقت متهم کرد چرا که دروازه بان سابق ناپولی و میلان مدت کوتاهی روی زمین افتاده بود. رینا بلند شد و به بازی ادامه داد اما کوریره دلوا اسپورت گزارش داده است که احتمال بسته شدن بخشی از سکوهای باشگاه لاتزیو یا شاید کل استادیوم وجود دارد. البته جریمه نقدی نیز برای آلتانتا در نظر گرفته خواهد شد. 

پدرو رودریگز گل اول بازی را روی ریباند شوت ایموبیله به ثمر رساند. دووان زاپاتا بازی را برای تیم میزبان به تساوی کشاند تا این که ایموبیله گل دوم لاتزیو را ثبت کرد و به بهترین گلزن تاریخ باشگاهش تبدیل شد. آتالانتا در وقت اضافه توسط مارتن ده رون کار را به تساوی کشاند تا بازی با تساوی دو بر دو به اتمام برسد.

4125