هدیه نتفلیکس به رونالدو و نامزدش به مناسبت در راه بودن دوقلوها

هدیه نتفلیکس به رونالدو و نامزدش به مناسبت در راه بودن دوقلوها

پایگاه خبری فوتبالی - شبکه نتفلیکس برای کریستیانو رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگز گل فرستاد چرا که این زومنتظر تولد دوقلوهایشان هستند.

به گزارش فوتبالی، مدل 27 ساله اسپانیایی - آرژانتینی روز پنجشنبه اعلام کرد که سه ماه است که باردار است. رونالدو 36 ساله و جورجینا در پستی مشترک در اینستاگرام نوشتند:"خوشحالیم که اعلام کنیم که منتظر تولد دوقلوها هستیم. قلب های ما مملو از عشق است و نمی توانیم برای ملاقات با شما بیش از این صبر کنیم."

نتفلیکس قرار است که به زودی مستند زندگی نامزد رونالدو را تحت عنوان "من جورجینا" هستم به صورت سریالی پخش کند و به همین خاطر برای تبریک به جورجینا برای این زوج گل فرستاد. جورجینا تصویری از هدیه این شبکه اینترنتی منتشر کرده و نوشت:" ممنون از خانواده نتفلیکس."

همچنین ائولا بریتو طراح داخلی خانه رونالدو نیز برای این زوج گل فرستاده است. کریستیانو بدین ترتیب صاحب فرزندان پنجم و ششم خود خواهد شد. جونیور 11 ساله و ایوا و ماتئو دوقلوهای چهارساله متعلق به رابطه های قبلی رونالدو هستند. رونالدو از رابطه اش با جورجینا صاحب فرزندی به نام آلانا مارتینا شده بود و حالا بچه های پنجم و ششم وی نیز در راه هستند. مستند زندگی جورجینا قرار است که به زودی اکران شود که به مسائل ریز و درشت زندگی این مدل در آن اشاره خواهد شد.

4125