سه بازیکن بارسلونا به تمرینات تیم بازگشتند

سه بازیکن بارسلونا به تمرینات تیم بازگشتند

پایگاه خبری فوتبالی - سه بازیکن آبی اناری ها با اتمام دوران مصدومیت و به دست آوردن سلامتی خود، به تمرینات این تیم بازگشتند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه مارکا چاپ کشور اسپانیا، در جلسه تمرینی امروز فرنکی دی یونگ، آنسو فاتی و سرخی روبرتو به تمرینات بارسلونا برگشتند و در بخشی از تمرینات گروهی هم حضور پیدا کردند و می توانند به لیست بارسلونا در آستانه بازی مقابل دیناموکیف بازگردند.

به نظر می رسد اخبار روز گذشته مبنی بر مصدومیت سه هفته ای سرخی روبرتو چندان درست نبوده اند. روز گذشته نشریه آ اس با انتشار خبری مدعی شده بود که سرخی روبرتو، مدافع ملی پوش اسپانیایی به علت مصدومیت تا سه هفته قادر به همراهی آبی اناری ها نخواهد بود.

عثمان دمبله، وینگر فرانسوی کاتالان ها هم مدت هاست که با اعضای این تیم تمرین می کند. این خبر خوبی برای بارسلونا در آستانه بازی مقابل دیناموکیف خواهد بود که می خواهند جایگاه خود را در گروه لیگ قهرمانان اروپا بهبود ببخشند.

از طرف دیگر، بارسلونا مصدومان زیادی نظیر سرخیو آگوئرو، جرارد پیکه، پدری گونزالس، آرائوخو و مارتین بریتویت دارد. در این میان، نیکو هم در بازی دیشب آبی اناری ها درخواست تعویض داده بود ولی به نظر نمی رسد که مشکل خاصی داشته باشد.

9404