گزینه جدید برای هدایت رئال مادرید در آینده: شماره 14 سابق

گزینه جدید برای هدایت رئال مادرید در آینده: شماره 14 سابق

پایگاه خبری فوتبالی - خوزه ماریا گوتیرز ملقب به "گوتی" شماره 14 اسبق رئال مادرید در مورد آینده مربیگری خود با سایت ترکیه ای "اسپورکس" صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، گوتی از زمان قطع همکاری با آلمریا در یک سال و نیم اخیر بدون تیم بوده است اما اخیرا گفته که احتمال دارد که در زمستان به مربیگری برگردد. گفته می شود که او با پیشنهادهایی در لیگ ترکیه مواجه شده است اما خودش در مورد آینده اش می گوید:"رویایم مربیگری در رئال مادرید است."

وی از طرفی گفت که با توجه به سابقه بازی در بشیکتاش پیشنهاد مربیگری در تیم های رقیب را نمی پذیرد:"اگر پیشنهادی از لیگ ترکیه داشته باشم؟ چرا که نه؟ البته پیشنهاد فنرباغچه و گالاتاسرای را نخواهم پذیرفت."

گوتی تجربه حضور در تیم جوانان رئال مادرید به عنوان مربی را دارد. او سالها در تیم بزرگسالان رئال مادرید حضور داشت که بهترین سالهایش را در دوران کهکشانی ها زیر نظر دل بوسکه داشت. گوتی در پست هایی نظیر هافبک میانی و حتی مهاجم کاذب بازی می کرد که تکنیک شگفت انگیزی را درون زمین از خود بروز می داد. او فعلا در دوران مربیگری موفق نبوده است اما به نظر می رسد که رویایش این است که روزی سرمربی رئال مادرید شود هر چد که دستیابی به این رویا سخت و غیرممکن به نظر می رسد.

4125