لو رفتن طرح جذاب پیراهن ناپولی با عکس مارادونا

لو رفتن طرح جذاب پیراهن ناپولی با عکس مارادونا

پایگاه خبری فوتبالی - ناپولی قرار است که با یک پیراهن ویژه از اسطوره فقید این باشگاه یعنی دیگو آرماندو مارادونا یاد کند.

به گزارش فوتبالی، ناپولی برای فصل 22-2021 پیراهن ویژه ای را با استفاده از تصویری از مارادونا آماده کرده است که این پیراهن قرار است که در سالگرد درگذشت دیگو در روز هفتم آذر در بازی مقابل لاتزیو مورد استفاده قرار بگیرد. مارادونا که بین سالهای 1984 تا 1991 در ناپولی بازی می کرد، در 30 اکتبر 1960 متولد شد و در سن 60 سالگی در 25 نوامبر 2020 درگذشت.

پیراهن ناپولی توسط گروه طراحی EA7 آماده شده است که در جلوی آن تصویری از مارادونا به همراه اثر انگشت وی دیده می شود. برای طراحی این پیراهن از رنگ های مرسوم باشگاه ناپولی یعنی ترکیب سفید و ابی آسمانی استفاده شده است که البته فعلا تصاویر لو رفته از این پیراهن تصاویر دقیق و باکیفیتی نیستند.

درگذشت مارادونا یکی از ناگوارترین اتفاقات سال 2020 برای فوتبالدوستان بود. بسیاری معتقدند که قصور پزشکی و اشتباهاتی که پزشکان مارادونا مرتکب شده اند، دلیل اصلی این اتفاق تلخ بوده است. در حقیقت پرونده پزشکان مارادونا در حال حاضر در دادگاه آرژانتین در جریان است و احتمال محکوم شدن آنها به حبس به خاطر تشخیص اشتباه و عدم مراقبت دقیق از دیگو وجود دارد.

4125