ثبت یک گل شگفت انگیز در لیگ فرانسه با شوتی از فاصله 75 متری(عکس)

ثبت یک گل شگفت انگیز در لیگ فرانسه با شوتی از فاصله 75 متری(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - وهبی خزری هافبک سابق ساندرلند گل بی نظیری را از نیمه زمین خودی در بازی سن اتین مقابل متز در روز شنبه به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، متز در دقیقه 9 در ورزشگاه سن سمفورین از حریف پیش افتاد اما برتری آنها زیاد طول نکشید چرا که خزری با یک گل شگفت انگیز از فاصله 75 متری توانست دروازه حریف را باز کند. بازیکن تونسی توپ را در محوطه جریمه خودی دریافت کرد و بدون این که فشاری از جانب طرف مقابل حس کند به سمت مرکز زمین حرکت کرد. خزری که فهمید دروازه بان حریف از دروازه جلو آمده با جاه طلبی بخت خود را آزمایش کرد و با یک ضربه تماشایی دروازه حریف را باز کرد و تلاش دروازه بان متز برای عقب رفتن و مهار توپ نیز نتیجه ای نداشت تا خزری یکی از شگفت انگیزترین گلهای هفته را ثبت کند.

قطعا گل خزری می تواند یکی از نامزدهای جایزه پوشکاش به عنوان زیباترین گل سال باشد و عنوان زیباترین گل فصل لیگ فرانسه را کسب کند. از فصل 07-2006 تا کنون هرگز نشده بود که در لیگ فرانسه گلی از این مسافت به ثبت برسد.

خزری دوران فوتبالش را در باستیا در رده های پایه فرانسه آغاز کرد و در این تیم 34 گل به ثمر رساند. این بازیکن کمی بعد به بوردو رفت و بعد از آن 42 بازی در تیم ساندرلند در لیگ انگلیس داشت. خزری از سال 2018 راهی سن اتین شد که در اولین فصلش سیزده گل به ثبت رساند.

4125