ماجرای حضور ویدال در تمرین با یک خودروی قدیمی چه بود؟

ماجرای حضور ویدال در تمرین با یک خودروی قدیمی چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - حضور آرتورو ویدال در تمرین روز گذشته اینتر با یک خودروی "فیات پاندا" سر و صدای زیادی را در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده بود.

به گزارش فوتبالی، ویدال را خیلی ها با زندگی پر زرق و برقش می شناسند چرا که همچون بسیاری از ستارگان دنیای فوتبال عادت دارد که از خودروهای مجلل و اسپورت استفاده کند. ویدال حتی تجربه تصادف با خودروهای لوکس خود پس از مصرف نوشیدنی های الکلی و بازداشت توسط ماموران پلیس را هم دارد.

آرتورو روز گذشته در اقدامی جالب و بامزه تصمیم گرفت که با یک خودروی بسیار معمولی در تمرین حضور پیدا کند. این بازیکن با خودروی "فیات پاندا" در تمرین اینتر حضور پیدا کرد. ویدال برای این که نمک ماجرا را بیشتر کند از نسل اول این خودرو هم استفاده کرده است که تولید آن به دهه هشتاد میلادی یعنی حدود چهار دهه پیش برمی گردد.

ویدال در توضیح تصمیمش در صفحه اینستاگرامش نوشته است:" خوشحالم که به تمرین می روم، زندگی به من گزینه های زیادی داده اما با چیزهای کوچک خوشحال می شوم."

ویدال و هم تیمی هایش امروز باید به مصاف اودینزه بروند. نراتزوری ها در حال حاضر با 21 امتیاز در رتبه سوم جدول لیگ ایتالیا قرار دارند و هفت امتیاز از ناپولی صدرنشین عقب هستند.

4125