مشخص شدن دلیل خوشحالی بازیکن رئال مادرید: خابی لیم!

مشخص شدن دلیل خوشحالی بازیکن رئال مادرید: خابی لیم!

پایگاه خبری فوتبالی - خابی لیم، کمدین ایتالیایی در ماه های اخیر با ویدیویی ها که در شبکه های اجتماعی مختلف نظیر اینستاگرام و تیک تاک منتشر کرده به یک شخصیت معروف و جهانی تبدیل شده است و کمتر کسی است که ویدیویی از حرکات بامزه او را ندیده باشد.

به گزارش فوتبالی، کمدین ایتالیایی به فوتبال علاقه دارد و یکی از هواداران وینیسیوس جونیور، بازیکن رئال مادرید است. وینی نیز برای این که به او ادای احترام کند پس از گلزنی در بازی رئال مادرید و الچه به سبک "خابی" خوشحالی کرد تا این کمدین حسابی ذوق زده شود و تصویری از این لحظه را در صفحه اینستاگرامش منتشر کند.

خابی عادت دارد که ویدیوهای احمقانه در شبکه های اجتماعی را دستمایه شوخی های خود قرار بدهد که معمولا ژست معروفی هم دارد که آن را با دستانش مورد اشاره قرار می دهد و به همین خاطر وینیسیوس نیز سعی کرد که پس از گلزنی مقابل الچه ژست معروف این کمدین ایتالیایی را تکرار کند تا از خابی یاد کند.

البته این اولین باری نیست که وینیسیوس و خابی از همدیگر یاد می کنند. در زمانی که رئال مادرید برای بازی مقابل اینتر به میلان سفر کرده بود، وینیسیوس پیراهنش را به عنوان یادگاری به کمدین ایتالیایی هدیه داده بود.

4125