وحشت برای هواداران بارسلونا: غیبت شش بازیکن کلیدی در بازی مرگ و زندگی

وحشت برای هواداران بارسلونا: غیبت شش بازیکن کلیدی در بازی مرگ و زندگی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا هر چند که در لالیگا شرایط بدی دارد و با هشت امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول در رتبه نهم قرار گرفته، در اروپا نیز در روز سه شنبه باید در بازی مرگ و زندگی در کیف شرکت کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا می داند که حذف از مرحله گروهی چمپیونزلیگ می تواند از نظر مالی برایش کمرشکن باشد و اوضاع ترسناکی را برایشان ایجاد می کند. بارسا از سویی برای این بازی شمار زیادی از بازیکنان کلیدی خود را در اختیار ندارد و دست سرخی بارخوان سرمربی موقت این تیم کاملا بسته است.

پیکه و آگوئرو جدیدترین نامهایی هستند که به لیست غایبان اضافه شده اند. مدافع باتجربه در مقابل آلاوز دچار مصدومیت شد و بازیکن آرژانتینی نیز به علت مشکل قلبی تحت درمان قرار گرفته است. پدری، دی یونگ، آرائوخو و سرجی روبرتو دیگر بازیکنانی هستند که به علت مصدومیت نمی توانند در کیف بازی کنند. 

بارخوان امیدوار است که آنسو فاتی و دمبله بتوانند به این بازی برگردند. البته عثمان در صورت قرار گرفتن در لیست فقط می تواند دقایقی بازی کند و آماده فیکس شدن نخواهد بود.بارسا به علت کمبود بازیکن بازی با آلاوز را با بازیکنان آکادمی خود نظیر عبده و بالده به پایان رساند. 

با توجه به کمبود بازیکن ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل دینامو بدین شرح خواهد بود: ترشتگن، مینگزا، اریک گارسیا، لنگله، آلبا، بوسکتس، نیکو، گاوی، دست، ممفیس و کوتینیو. در حقیقت بازیکن دیگری وجود ندارد که سرجی بخواهد از آن استاده کند. لوک دی یونگ که به بازیکن منفور هواداران بارسا تبدیل شده نیز می تواند روی نیمکت منتظر فرصتش باشد. 

اگر بارسلونا در کیف شکست بخورد، قعرنشین گروه می شود و حتی ممکن است که شانس صعود به لیگ اروپا را هم از دست بدهد. تساوی باعث می شود که در رده سوم گروه بمانند و منتظر نتیجه بازی بنفیکا و بایرن باشند. اگر برنده شوند و پرتغالی ها در مقابل بایرن شکست بخورند، شانس صعود را در دو هفته پایانی خواهند داشت. بارسا 21 سال است که از مرحله گروهی چمپیونزلیگ حذف نشده است.

4125