بررسی عملکرد قدوس/ ستاره ایران دومین بازیکن برتر برنتفورد شد

بررسی عملکرد قدوس/ ستاره ایران دومین بازیکن برتر برنتفورد شد

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره ایران در دیدار هفته دهم لیگ برتر انگلیس نمایش خوبی داشت و جزو بازیکنان برتر برنتفورد نام گرفت.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در چارچوب هفته دهم لیگ برتر انگلیس،‌ برنتفورد مقابل برنلی در ورزشگاه «تورفمور» با شکست سنگین 3 بر یک مواجه شد و سومین باخت متوالی خود در جزیره را به ثبت رسانید.

در این مسابقه سامان قدوس مثل بازی‌های دیگر برنتفورد در لیگ برتر در ترکیب اصلی حضور نداشت ولی وقتی تیم 3 بر صفر عقب بود، در دقیقه 58 وارد مسابقه شد. او در این 32 دقیقه نمایش خوبی داشت و توانست جزو بازیکنان برتر برنتفورد نام گیرد.

قدوس در دقیقه 79 یک سوپرگل عالی به ثمر رساند و باعث شد تا تمجید گزارشگران بازی را به همراه داشته باشد. ستاره کشورمان یک شوت به چارچوب زد و کاشته او نیز به دیواره دفاعی برخورد کرد. قدوس یک دریبل موفق و دقت پاس 77 درصدی را به ثبت رساند. او یک پاس کلیدی نیز داد که منجر به گل نشد.

سایت سوفا اسکور نمره متوسط 7.4 را برای او در نظر گرفت ولی او توانست پس از نورگارد که پاس گل داد، به دومین بازیکن برتر برنتفورد نام گیرد.

قدوس در نبردهای هوایی و زمینی نیز موفق ظاهر شد و از 5 نبرد روی زمین ، 3 دوئل را با موفقیت پشت سر گذاشت و توانست توپ را از حریف بگیرد. او از 3 نبرد هوایی نیز 2 بار موفق به زدن ضربه سر شد و نشان داد در هوا نیز عملکردی مثبت دارد. او یک بار دفع توپ کرد و 2 بار نیز با تکل خود مانع پیش روی حریف شد.

6641