معرفی چهار نماینده عربستان در فصل آینده لیگ قهرمانان؛ التعاون به جای الاتحاد به AFC معرفی می‌شود

معرفی چهار نماینده عربستان در فصل آینده لیگ قهرمانان؛ التعاون به جای الاتحاد به AFC معرفی می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- با پایان یافتن مهلت دریافت مجوز حرفه‎ای تیم فوتبال التعاون عربستان به عنوان چهارمین نماینده این کشور برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا معرفی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، پس از اعلام عدم صدور مجوز حرفه‌ای برخی باشگاه‌های مطرح فوتبال عربستان از جمله الاتحاد و النصر چهره چهار نماینده این کشور در فصل آینده رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.
الهلال و الفیصلی به عنوان قهرمان لیگ و جام حذفی عربستان در این دوره از مسابقات آسیایی حضور خواهند داشت که الفیصلی برای نخستین بار ورود به لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند.

الشباب نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر سومین نماینده عربستان است که از دور گروهی وارد رقابت ها خواهد شد و با توجه به عدم صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه الاتحاد که سومین تیم لیگ بوده و نماینده عربستان در مرحله پلی‌آف به شمار می‌رفت، التعاون چهارمین تیم جدول لیگ با دریافت مجوز حرفه‌ای به عنوان چهارمین نماینده عربستان معرفی شده و در مرحله پلی‌آف حضور خواهد یافت.

النصر هم در این دوره موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای نشد که البته در جایگاه ششم جدول لیگ حضور داشته و در صورت دریافت مجوز هم در مسابقات آسیایی حضور پیدا نمی‌کرد.

6641