اعتراف تلخ سرمربی یوونتوس پس از شکست مقابل ورونا

اعتراف تلخ سرمربی یوونتوس پس از شکست مقابل ورونا

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس به هواداران این تیم هشدار داد که حقیقت را بپذیرند و آن‌ها در حال حاضر تیم بهتری نسبت به هلاس ورونا نمی‌باشند و آن‌ها باید برای هر امتیاز تلاش کنند. 

به گزارش فوتبالی، عصر روز شنبه دو تیم ورونا و یوونتوس از چهارچوب هفته یازدهم سری آ ایتالیا به مصاف هم رفتند که در پایان ورونا موفق شد به پیروزی دو بر یک دست پیدا کند. جیووانی سیمئونه هر دو گل ورونا را به ثمر رساند و برای یووه، وستون مک‌کنی گلزنی کرد. این شکست باعث شد بانوی پیر یک قدم دیگر از کورس قهرمانی دورتر شود. آن‌ها در حال حاضر با 15 امتیاز در رده هشتم قرار دارند و با یک بازی بیشتر، فاصله 13 امتیازی با دو تیم ناپولی و اینتر دارند و این اصلا برای هواداران بیانکونری خوشایند نیست.

به نقل از فوتبال ایتالیا، آلگری پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "در حال حاضر حروف بی معنا هستند. در وضعیت بدی قرار داریم و باید حقیقت بپذیریم که در حال حاضر یک تیم وسط جدولی محسوب می‌شویم. می‌توانیم از این مخمصه خلاص شویم، اما باید در کار خود مصمم‌تر باشیم. نباید برای خود تاسف بخوریم، زیرا این کار کمکی به ما نخواهد کرد. باید متمرکز باشیم و هرکاری برای پیروزی در دیدارهای بعدی انجام دهیم."

4416