صحبت‌های آنچلوتی پس از پیروزی برابر الچه و هشدار به بازیکنانش

صحبت‌های آنچلوتی پس از پیروزی برابر الچه و هشدار به بازیکنانش

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید علیرغم رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر الچه، به آن‌ها هشدار داد که تا زمان شنیدن سوت پایان، دست از تلاش کردن برندارند. 

به گزارش فوتبالی، عصر روز شنبه رئال مادرید موفق شد در دیدار برابر الچه به پیروزی شیرین 1-2 دست پیدا کند. در این دیدار وینیسیوس هر دو گل لوس بلانکوس را به ثمر رساند تا همچنان به روند صعودی خود ادامه داده باشد. 

به نقل از مارکا، آنچلوتی پس از پایان بازی در خصوص عملکرد وینیسیوس گفت: "من کاری نکردم. من فقط وینیسیوس را در ترکیب اصلی قرار دادم و به او ایمان داشتم و وینیسیوس کاملا شایسته اعتماد من بود. او اخیرا عملکرد بسیار خوبی از خودش نشان داده و گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند. بارها گفته‎ام که من جادوگر و یا شعبده باز نیستم. من سعی می‌کنم تا بازیکنان با بیشترین اعتماد به نفس در زمین حاضر شوند. وینیسیوس امروز خبر بدی شنید و به تیم ملی برزیل دعوت نشد. متاسفانه این تصمیم توسط دوست من که سرمربی است، گرفته شده است و من چیزی برای گفتن ندارم. او در حال حاضر با اعتماد به نفس بازی می‌کند و همه چیز بر وفق مرادش می‌باشد."

آنچلوتی در ادامه افزود: "به خوبی بازی را کنترل کردیم، اما در فاز نهایی بازی کمی بازی از کنترل ما خارج شده بود و بازیکنان فکر می‌کردند که بازی تمام شده است، اما این کار درستی نبود و ممکن بود نتیجه تغییر کند."

4416