امیرآبادی: استقلال نباید با این برد مغرور شود/ در خط دفاع هنوز ضعف‌هایی وجود دارد

امیرآبادی: استقلال نباید با این برد مغرور شود/ در خط دفاع هنوز ضعف‌هایی وجود دارد

پایگاه خبری فوتبالی - کاپیتان اسبق استقلال گفت: نباید به این غره بشویم که بردیم و هیچ مشکلی نداریم.

به گزارش فوتبالی، مهدی امیرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برد استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: خیلی خوشحالم فرزند دومم را خدا صحیح و سالم به من داد و همزمان با این اتفاق استقلال هم در ورزشگاه آزادی برنده شد. تیم بازی خوبی را مقابل تراکتور انجام داد. استقلال هفته به هفته بهتر می شود اما هنوز ضعف‌های در خط دفاعی دارد.

وی افزود: ان‌شاالله این ضعف‌ها با تلاش و زحمت کادرفنی برطرف می‌شوند. هرچه جلوتر برویم و از استقلال شناخت بیشتری پیدا کنند، کار سخت‌تر می‌شود. امسال استقلال برای قهرمانی می جنگد و باید تمام حریفان را شکست بدهد اما با بیشتر شدن آنالیزها شرایط سخت‌تر خواهد شد.

کاپیتان اسبق استقلال در مورد شکل تیمی مقابل تراکتور، گفت: خوب بود و مستحق برد بودیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم اما مهم کسب سه امتیاز بود و خداراشکر این اتفاق افتاد.

امیرآبادی در خصوص اینکه انتقاداتی به بردهای اقتصادی استقلال وارد شده و آیا این مساله نگران کننده نیست، اظهار داشت: نگران کننده نیست اما فرهاد مجیدی حالاحالاها کار دارد. تیم الان مشکلاتی دارد. اگر تراکتور کمی دقت می کرد شاید بازی را هم به مساوی می‌کشاند. قبل از اینکه به گل برسیم آن‌ها موقعیت گل داشتند اما به هرحال استقلال توانست از موقعیت خودش استفاده کند. نباید به این غره بشویم که بردیم و هیچ مشکلی نداریم. استقلال هنوز برای برطرف شدن کامل مشکلات کار دارد.

وی در مورد اینکه از طرفی بردهای استقلال همراه با کلین شیت بوده، عنوان کرد: این هم نکته مثبتی‌ست. بهترین دفاع حمله است. وقتی استقلال رو به جلو کار می کند فشار کمتری به دفاع می‌آید و به همین خاطر دروازه تیم بسته مانده است.

مدافع اسبق آبی پوشان در مورد اینکه شرایط آینده استقلال را با این روند چگونه می‌بیند و آیا می‌توان به کسب قهرمانی امیدوار بود، گفت: ان‌شاالله روز به روز بهتر می‌شود. بله، صددرصد باید به قهرمانی امیدوار باشیم. استقلال هرسال به قهرمانی امید دارد و برای این مهم می جنگند. امسال باید سالی باشد که بالاخره هواداران بتوانند بعد از چندین سال نفس راحتی بکشند.

1470