عکس؛ لحظه‌ای که رونالدو با والی دیدنی دروازه تاتنهام را باز کرد

عکس؛ لحظه‌ای که رونالدو با والی دیدنی دروازه تاتنهام را باز کرد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در هفته دهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس موفق شد تاتنهام را در خارج از خانه با نتیجه سه بر صفر شکست دهد و بدین ترتیب یک پیروزی شیرین به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در این بازی درخششی ویژه داشت به طوری که او گل اول منچستر یونایتد را روی پاس برونو فرناندز به ثمر رساند و پاس گل دوم منچستر یونایتد را هم به ادینسون کاوانی داد.

رونالدو گل اول شیاطین سرخ را به شکلی دیدنی به ثمر رساند، او روی سانتر دقیق برونو فرناندز در جای درست قرار گرفت و یک جایگیری دیدنی داشت. فوق ستاره پرتغالی پای راست خود را برای شوت‌زنی آماده کرد و با یک زمان بندی دقیق، موفق شد به صورت تک ضرب و از روی هوا، سانتر برونو فرناندز را با ضربه ای والی به گل تبدیل کند و دروازه تاتنهام را باز کند.

رونالدو زمانی که در یوونتوس بود هم گلی به همین سبک مقابل منچستر یونایتد به ثمر رسانده بود و اکنون با پیراهن منچستر یونایتد توانست گلزنی کند و بدین ترتیب هواداران منچستر یونایتد را خوشحال کرد.

رونالدو در هفته های اخیر به خاطر باخت های منچستر یونایتد تحت فشار بود و مقابل لیورپول بسیار عصبانی شده بود اما اکنون با یک گل دیدنی از زیر فشار ها خارج شد.

1470