پیروزی مقتدرانه منچستریونایتد مقابل تاتنهام با درخشش رونالدو؛ شیاطین برمی‌گردند!

پیروزی مقتدرانه منچستریونایتد مقابل تاتنهام با درخشش رونالدو؛ شیاطین برمی‌گردند!

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته دهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در زمین تاتنهام به مصاف این تیم رفت و در نهایت توانست با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد که در هفته های اخیر بسیار ضعیف عمل کرده بود و مقابل لیورپول تحقیر شده بود و مقابل لسترسیتی هم با نتیجه دو بر چهار شکست خورده بود، اکنون بالاخره توانست خودی نشان بدهد و اوله گونار سولشر موقتا جایگاه خود را در منچستر یونایتد حفظ کند و از اخراج فاصله بگیرد.

در این بازی کریستیانو رونالدو درخشش ویژه ای داشت. فوق ستاره پرتغالی گل اول تیمش را روی پاس برونو فرناندز به شکل زیبایی به ثمر رساند و روی گل دوم هم به ادینسون کاوانی پاس گل داد تا بدین ترتیب پس از هفته های سختی که داشت، اکنون یک درخشش ویژه داشته باشد. گل سوم منچستر یونایتد هم توسط راشفورد به ثمر رسید.

با این پیروزی شیرین برای منچستر یونایتد، جایگاه اوله گونار سولشر در منچستر یونایتد فعلا تثبیت شد. او در هفته های گذشته و شکست های تحقیر آمیزی که تجربه کرده بود، در آستانه اخراج قرار گرفته بود اما اکنون با کسب یک پیروزی دوباره جایگاه خود را حفظ کرده است.

1470