عکس؛ فرصت‌سوزی عجیب ماریانو با پاس ندادن به هازارد؛ خودخواهی محض!

عکس؛ فرصت‌سوزی عجیب ماریانو با پاس ندادن به هازارد؛ خودخواهی محض!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در هفته دوازدهم لالیگا خارج از خانه به مصاف الچه رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست دهد و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، اما رئال مادرید در اواخر این بازی در شرایط خطرناکی قرار گرفت چرا که در حالی که با نتیجه دو بر صفر جلو بود، یک گل دریافت کرد و در این شرایط هر لحظه ممکن است که تیم گل دوم را هم دریافت کند و بازی به مساوی کشیده شود چرا که تیمی که اختلاف نتیجه را به حداقل رسانده، انگیزه بسیار زیادی برای زدن گل مساوی پیدا می کند.

در حالی که بازی دو بر یک بود، رئال مادرید روی یک ضد حمله در دقایق آخر بازی این امکان را داشت تا حساب کار را سه بر یک کند و بدین ترتیب دیگر خیال خودش را از بابت هر سه امتیاز راحت کند. ماریانو دیاز روی پاس کاماوینگا در حال حرکت به سمت دروازه الچه بود و ادن هازارد را هم در عرض خود داشت و می توانست با دادن یک پاس به او، بازیکن بلژیکی را در مقابل دروازه در موقعیت تک به تک قرار دهد اما این کار را نکرد و یک شوت بسیار ضعیف به سمت دروازه زد که توپ به طور زمینی و با اختلاف زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت.

ماریانو دیاز که در این بازی جایگزین کریم بنزما شده بود، روی این صحنه بسیار خودخواهانه عمل کرد.

1470