لحظه‌ای که در 9 سال حضور مودریچ در رئال مادرید برای اولین بار اتفاق افتاد

لحظه‌ای که در 9 سال حضور مودریچ در رئال مادرید برای اولین بار اتفاق افتاد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته دوازدهم از رقابت های لالیگا، رئال مادرید و الچه به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را مادریدی ها با نتیجه دو بر یک بردند و کارلو آنچلوتی موفق شد سه امتیاز شیرین این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی خبری از کریم بنزما نبود چرا که کارلو آنچلوتی تصمیم گرفت که به او استراحت دهد. کریم بنزما در این فصل تبدیل به اصلی ترین مهره رئال مادرید در خط حمله شده است و فشار زیادی روی دوش او بوده است و اکنون آنچلوتی یک بازی به او استراحت داد تا بنزما دچار مصدومیت نشود و قدری هم از فشار ها فاصله بگیرد.

نبود بنزما موجب شده بود که بازوبند کاپیتانی در ابتدای بازی بر بازوی مارسلو باشد. هر چند که مارسلو در حال حاضر کاپیتان اول رئال مادرید است اما به این دلیل که او در ترکیب رئال مادرید به طور ثابت قرار نمی گیرد، بازوبند در بازی های قبلی بر بازوی کریم بنزما بوده است.

اکنون در بازی مقابل الچه، مارسلو کاپیتان اول رئال مادرید بود و وقتی که او تعویض شد، بازوبند کاپیتانی را به لوکا مودریچ داد. این اولین باری بود که لوکا مودریچ در 9 سال حضور خود در رئال مادرید بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بست. او از سال 2012 در رئال مادرید حضور دارد و اکنون برای اولین بار کاپیتان شده بود.

1470