عکس؛ فرود خطرناک مهاجم رئال مادرید که باعث بخیه خوردن ابروی او شد!

عکس؛ فرود خطرناک مهاجم رئال مادرید که باعث بخیه خوردن ابروی او شد!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در هفته دوازدهم از رقابت های لالیگا موفق شد با نتیجه دو بر یک الچه را در خارج از خانه شکست دهد و بدین ترتیب سه امتیاز ارزشمند را به دست بیاورد چرا که کار برای مادریدی ها در انتهای این بازی دشوار شد و آن ها در آستانه از دست دادن این پیروزی بودند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی کارلو آنچلوتی تصمیم گرفته بود که به کریم بنزما استراحت دهد و به همین دلیل از ماریانو دیاز در خط حمله تیم خود استفاده کرد و ماریانو هم پر تلاش ظاهر شد و سعی کرد که خودی نشان بدهد. او یک پاس گل در این بازی داشت اما در نیمه دوم عملکرد او افت کرد و چند فرصت مناسب گلزنی را از دست داد.

در آخرین ثانیه های بازی، روی یک توپ که به سمت زمین الچه در حال حرکت بود، ماریانو تلاش کرد تا زود تر از بازیکن الچه به توپ ضربه بزند و با ضربه سر خود توپ را دور کند که همین قضیه موجب شد تا او شیرجه ای نمایشی به سمت توپ داشته باشد و در نهایت فرود کنترل نشده ای را از او بر روی زمین شاهد باشیم.

همین فرود کنترل نشده باعث شد تا ماریانو به سمت صورت خود به زمین برخورد کند و ابرو ها و پیشانی او محکم به زمین بخوردند. به گفته گل، 4 بخیه روی ابروی چپ ماریانو به خاطر این فرود زده شده است.

1470