صحبت‌های تند رایولا درباره منچستریونایتد: مثل حبابی است که اگر رشد کند می‌ترکد!

صحبت‌های تند رایولا درباره منچستریونایتد: مثل حبابی است که اگر رشد کند می‌ترکد!

پایگاه خبری فوتبالی - مینو رایولا در مصاحبه اخیر خود صحبت های تندی در مورد باشگاه منچستر یونایتد بیان کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اروپایی، مینو رایولا، مدیر برنامه مشهور بازیکنان فوتبال اروپا از جمله پل پوگبا، جیانلوئیجی دوناروما و ارلینگ هالند در مصاحبه اخیر خود با یادآوری فروش احتمالی ارلینگ هالند به منچستر یونایتد در‌ گذشته، در مورد منچستر یونایتد بسیار تند صحبت کرد و گفت:

"من اغلب در گزارش ها سرزنش هایی می شنوم؛ می گویند قیمت یک فوتبالیست خیلی بالاست؛ دستمزد فضایی است و پورسانت انتقال، دیوانه کننده است. اما اشتباه نکنید؛ این یک تجارت است و اگر بفهمم که فوتبالیست من به باشگاهی می رود که نمی تواند شرایط عادی را برای او فراهم کند، اگر ببینم که باشگاه هیچ عنوانی کسب نکرده و زمان مشخصی برای او تعیین کرده است، وارد عمل می‌ شوم."

مینو رایولا در ادامه گفت:

"انتقال به منچستر یونایتد، همیشه یک ریسک بزرگ است. هر زمان که نوبت به فروش فوتبالیستم به منچستر یونایتد می‌ رسد، همیشه سعی می‌ کنم او را از این کار دور نگه دارم و به وضوح بگویم که ممکن است حرفه‌ اش در خطر باشد و او در آینده از یک سوپراستار بالقوه به یک بازیکن معمولی تبدیل شود. به سطح قبلی بازگردد و او باید با آن کنار بیاید. مثال های زیادی وجود دارد، شما خودتان همه چیز را به خوبی می دانید. در واقع، این دلیل منطقی برای چنین الزاماتی از سوی باشگاه است. منچستر یونایتد مثل حباب صابون است که اگر رشد کند، دیر یا زود می ترکد. وقتی منچستر یونایتد در برخی از بخش‌ های فصل در جایگاه اول قرار دارد و من می‌ شنوم که مردم درباره قهرمانی احتمالی خود صحبت می‌ کنند، این نمی‌ تواند باعث تمسخر من شود. منچستر یونایتد همیشه جایی برای لغزش پیدا می کند و در نهایت دوباره با صورت در گل می افتد."

9404