بمباران برلین توسط بایرن مونیخ در شب پیروزی بی دردسر دورتموند

بمباران برلین توسط بایرن مونیخ در شب پیروزی بی دردسر دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی - غول‌های آلمانی برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و جایگاه خود را در رده‌های بالا مستحکم کردند. 

به گزارش فوتبالی، هفته دهم بوندس لیگا عصر امروز (شنبه) با برگزاری 5 دیدار از ساعت 17 پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار، یونیون برلین میزبان بایرن مونیخ بود. شاگردان ناگلزمان چند روز پیش شکست تحقیر آمیز 0-5 را مقابل بروسیا مونشن گلادباخ در جام حذفی تجربه کردند و می‌خواستند با کسب پیروزی در این دیدار، کمی از خاطره تلخ آن بازی بکاهند. 

در نیمه اول رابرت لواندوفسکی ستاره بی چون و چرای باواریایی‌ها بود و موفق شد در دقایق 15 (از روی نقطه پنالتی) و 23 گلزنی کند و در ادامه لروی سانه در دقیقه 34 گل سوم را به ثمر رساند. این پایان کار در نیمه اول نبود و نیکو گیسلمن موفق شد یکی از گل‌های خورده را در دقیقه 43 جبران کند. 

در نیمه دوم اوضاع تفاوت آنچنانی نداشت و کینگزلی کومان در دقیقه 60 حساب کار را 4-1 کرد. در دقیقه 65 جولین ریرسون باز هم اختلاف را به دو گل کاهش داد، اما توماس مولر در دقیقه 79 گل پنجم را زد تا همانند لواندوفسکی دو گله شود. در نهایت بایرن با نتیجه 2-5 به برتری رسید. 

در دیگر دیدار مهم، بروسیا دورتموند میزبان کلن بود که در نهایت موفق شد با گل‌های تورگان هازارد و اشتفان تیگس به پیروزی دو بر صفر برسد. 

4416