یک گزینه‌ی نام‌آشنا، نامزد حضور در کادر فنی ژاوی روی نیمکت بارسلونا

یک گزینه‌ی نام‌آشنا، نامزد حضور در کادر فنی ژاوی روی نیمکت بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - با جدی شدن احتمال حضور ژاوی هرناندز روی نیمکت رهبری آبی اناری ها، حالا گمانه زنی رسانه ها برای تعیین سایر نفرات کادر فنی او نیز شروع شده است و در این میان، از پویول و والدز در کنار ژاوی نام برده می شود. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، سیکی رودریگز، روزنامه نگار سرشناس اسپانیایی معتقد است که ژاوی هرناندز اگر می خواهد رختکن بارسلونا را قوی کند و آن را تحت کنترل خود بگیرد، به یک بازیکن قدیمی کاتالان ها که شخصیت قهرمانانه نیز داشته باشد، حتما نیاز دارد. 

کارلس پویول، مدافع و کاپیتان سابق اسپانیا و بارسلونا برای این منظور گزینه ای خوب است اما پویول کماکان در حاشیه مانده و قصد ورود به مدیریت و دنیای مربیگری را ندارد.

اما ویکتور والدز، دروازه بان سابق آبی اناری ها و لاروخا گزینه مناسبی برای حضور در کنار ژاوی روی نیمکت بلوگرانا است و ژاوی قبلا نیز والدز را برای تیم الاسد قطر می خواست. 

از طرف دیگر، جرارد رومرو، دیگر خبرنگار سرشناس و نزدیک به باشگاه کاتالانی نیز معتقد است که ژاوی هرناندز برای ورود به بارسلونا از باشگاه خواسته است که ویکتور والدز را هم همراه با او به کادر فنی تیم اضافه کند.

ویکتور والدز قبلا دو ستاره مانند آنسو فاتی و موریبا را به دنیای فوتبال معرفی کرده بود.

9404