سوپرواکنش دروازه‌بان آرسنال جلوی لستر

سوپرواکنش دروازه‌بان آرسنال جلوی لستر

پایگاه خبری فوتبالی - آرون رمزدیل در بازی آرسنال و لسترسیتی یکی از زیباترین توپگیری های فصل را ثبت کرد و توانست ضربه کاشته جیمز مدیسون را مهار کند.

به گزارش فوتبالی، آرسنال در ورزشگاه کینگ پاور با گلهای گابریل و اسمیت رو با نتیجه دو بر صفر پیروز شد. مدیسون در این بازی  فرصت داشت تا برای لسترسیتی یک گل زیبا به ثمر برساند اما رمزدیل توپگیری بی نظیری داشت. در حقیقت دروازه بان آرسنال یک پرواز فوق العاده به سمت چپ داشت و با دستش توانست توپ را مهار کند آن هم در حالی که توپ در آستانه حرکت به سمت کنج دروازه حریف بود. 

در حقیقت در این صحنه جیمی واردی در حال خوشحالی گل بود و فکر می کرد مدیسون گلزنی کرده اما توسط دروازه بان آرسنال کاملا شگفت زده شد.  جانی ایوانس سعی کرد که روی ریباند گلزنی کند اما توماس پارتی توپ را تحت کنترل گرفت.

رمزدیل پس از سقوط شفیلدیونایتد با 30 میلیون پوند در تابستان گذشته راهی آرسنال شد که به نظر می رسد توپچی ها سرمایه گذاری درستی برای جذب وی داشته اند. این دروازه بان 23 ساله توانسته جلوتر از برند لنو قرار بگیرد و نمایش خوبی از خود ارائه داد.  به هر صورت آرسنال با این پیروزی شرایط بهتری پیدا کرد و حالا آنها می توانند به بازگشت برای کورس سهمیه اروپایی امید بیشتری داشته باشند.

4125