عکس؛ ژست بامزه ستاره برزیلی رئال مادرید پس از دبل فوق‌العاده

عکس؛ ژست بامزه ستاره برزیلی رئال مادرید پس از دبل فوق‌العاده

پایگاه خبری فوتبالی -  وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید با دبل مقابل الچه یک تنه بار هجومی تیمش را به دوش کشید و  نقش مهمی را در پیروزی رئالی ها ایفا کرد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در مقابل الچه، بنزما را به علت مصدومیتی جزئی در اختیار نداشت. مصدومیت رودریگو گوئس در دقیقه 17 نزدیک بود که شرایط را خطرناک تر کند چرا که دست آنچلوتی در خط حمله کاملا بسته بود. آسنسیو به جای رودریگو وارد زمین شد اما بازیکن مایورکایی به جز هت تریکش در مقابل مایورکا در بقیه بازیهای فصل عملکرد جالبی نداشته است. بدین ترتیب همه نگاه ها به وینیسیوس بود که بازیکن برزیلی به بهترین شکل از پس ماموریتش بر آمد. وینی در نیمه اول روی پاس پشت پای ماریانو صاحب توپ شد و با ضربه ای دقیقه به سبک یک مهاجم کلاسیک گلزنی کرد. ستاره برزیلی در نیمه دوم نیز روی پاس مودریچ صاحب موقعیت شد و از موقعیتی تقریبا زاویه بسته دروازه کیکو کاسیا را برای دومین بار باز کرد.

وینیسیوس با این دو گل هفت گله شد تا بعد از بنزمای 9 گله دومین گلزن برتر لالیگا باشد و حتی از ستارگان سرشناسی نظیر لوئیز سوارز و میکل اویارزابال با شش گل هم در جایگاه بالاتری قرار بگیرد. ستاره برزیلی که در سالهای اخیر به خاطر از دست دادن موقعیت های گلزنی مورد انتقاد قرار می گرفت حالا به یک مهاجم گلزن و درجه یک تبدیل شده است که بعد از یکی از گلهایش ژست بامزه ای در کنار هموطنش میلیتائو گرفت. وینی پیش از این ژست مشابهی را در کنار رودریگو گرفته بود که این بار در غیاب رودریگو این ژست را کنار میلیتائو تکرار کرد!

4125