رستگاری کهکشانی‌ها با درخشش وینیسیوس در زمین الچه‌ی ده نفره

رستگاری کهکشانی‌ها با درخشش وینیسیوس در زمین الچه‌ی ده نفره

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در هفته یازدهم مسابقات لیگ اسپانیا میهمان الچه بود که با نتیجه دو بر یک به رسید.

به گزارش فوتبالی، در چهارچوب رقابت های هفته یازدهم لیگ دسته اول اسپانیا یا همان لالیگا، از ساعت 15:30 بعد از ظهر امروز شنبه هشتم آبان‌ ماه و در ورزشگاه مانوئل مارتینز والرو، شاگردان کارلو آنچلوتی در تیم رئال مادرید به مصاف میزبان خود تیم الچه رفتند و در نهایت نیز موفق به کسب پیروزی دو بر یک شدند.

کهکشانی های مادریدی این مسابقه را با این ترکیب آغاز کردند:

تیبو کورتوا، مارسلو، داوید آلابا، ادر میلیتائو، لوکاس وازکز، تونی کروس، کاسمیرو، لوکا مودریچ، وینیسیوس جونیور، ماریانو دیاز، رودریگو

در دقایق ابتدایی این مسابقه رودریگو دچار مصدومیت شد و نتوانست به بازی ادامه دهد که آنچلوتی ناچار شد او را از زمین بازی خارج کرده و مارکو آسنسیو را جایگزین او کند.

در اواسط نیمه نخست، وینیسیوس جونیور با یک فرار دیدنی و روی کار خوب کاسمیرو و پاس پشت پای نهایی از ماریانو موفق شد دروازه حریف را باز کرده و رئال مادرید را با یک گل پیش بیندازد. با وجود تلاش دو تیم، این نیمه با تساوی به پایان رسید.

در نیمه دوم این مسابقه، تیم ها مجددا تلاش خود را برای به ثمر رساندن گل ادامه دادند ولی اخراج رائول گوتی باعث شد میزبان کار سختی را در مصاف با حریف پر آوازه خود داشته باشد. در ادامه، باز هم وینیسیوس جونیور روی پاس لوکا مودریچ توانست گل دوم خودش و تیمش را به ثمر برساند.

آنچلوتی در این نیمه، مندی و کارواخال را جایگزین مارسلو و وازکز کرد و در ادامه نیز ادن هازارد و ادواردو کاماوینگا را به جای وینیسیوس جونیور و لوکا مودریچ به زمین مسابقه آورد. در دقایق پایانی مسابقه، الچه موفق شد روی اشتباه کروس و کاسمیرو، یکی از گل های خورده را جبران کند. تلاش تیم ده نفره‌ی الچه در لحظات پایانی این مسابقه هم سودی نداشت و این دیدار در نهایت با نتیجه‌ی دو بر یک به نفع رئال مادرید در ورزشگاه خانگی الچه به اتمام رسید.

9404