ابراهیمی در انتظار اعتماد گل‌محمدی

ابراهیمی در انتظار اعتماد گل‌محمدی

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع جدید پرسپولیس چه زمانی فرصت بازی برای این تیم را پیدا خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی، علیرضا ابراهیمی مدافع فصل گذشته گل‌گهر سیرجان که به عنوان اولین خرید قرمزها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شد تاکنون نتوانسته در ترکیب تیمش به میدان برود.

ابراهیمی که در 2 فصل گذشته همواره جزو بازیکنان ثابت گل‌گهر سیرجان به شمار می‌آمد و حتی موفق به گلزنی مقابل پرسپولیس شده بود هنوز نتوانسته برای پرسپولیس در یک بازی رسمی به میدان برود.

در بین بازیکنان جذب شده قرمزها به جز دهقانی که با مصدومیت روبه رو شده بود، ابراهیمی تنها بازیکنی است که تاکنون نتوانسته در ترکیب پرسپولیس به میدان برود. قرمزها تاکنون 2 بازی در لیگ قهرمانان آسیا (مقابل استقلال تاجیکستان و الهلال عربستان) و 2 بازی نیز در لیگ برتر(مقابل فولاد خوزستان و نساجی مازندران) برگزار کرده اند که سهم ابراهیمی از این بازی ها صفر بوده است.

این مدافع بلند قامت پیش از بازی مقابل فولاد به دلیل اعتراض به قرار نگرفتن در ترکیب پرسپولیس از سوی سرمربی قرمزها جریمه شد و علیرغم عذرخواهی و بازگشت به تمرینات پرسپولیس، یحیی حاضر نشد در بازی مقابل نساجی نیز به او میدان دهد.

باید منتظر ماند و دید تکلیف ابراهیمی و پرسپولیس به کجا خواهد رسید و آیا یحیی راضی می شود او را بالاخره به این بازیکن بازی دهد یا نه.

7655