کوشکی: توافق پیکان و تیم امید این بود که به تاجیکستان نروم /کار کردن با حسینی لذت‌بخش است

کوشکی: توافق پیکان و تیم امید این بود که به تاجیکستان نروم /کار کردن با حسینی لذت‌بخش است

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا کوشکی هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: توافق باشگاه پیکان با تیم فوتبال امید این بود که برای مسابقات تیم زیر ۲۳ سال به تاجیکستان نروم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، علیرضا کوشکی درباره عدم حضورش در تیم فوتبال امید، گفت: واقعیت این است که باشگاه پیکان و تیم امید توافقی با هم انجام دادند که دو بازیکن از تیم ما در تاجیکستان حاضر شوند و من در ایران بمانم تا در بازی‌های پیکان در لیگ برتر به میدان بروم. هر بازیکنی دوست دارد در تیم ملی کشورش بازی کند، اما من تابع تصمیم باشگاه و تیم امید بودم و در نهایت در ایران ماندم.
هافبک تیم فوتبال پیکان که در بازی قبلی تیمش مقابل هوادار از زمین مسابقه اخراج شد در این مورد اظهار داشت: در صحنه اول که کارت زرد گرفتم، حرف بدی به داور نزدم و در صحنه دوم هم خطایی مرتکب شدم که از بازیکن حریف نیز عذرخواهی کردم، اما داور اخراجم کرد که فکر می‌کنم تصمیم او سختگیرانه بود.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا پیکان در سال‌های اخیر هدفش این بوده است که در میانه های جدول قرار داشته باشد، خاطرنشان کرد: پیکان باشگاهی است که بازیکن می‌سازد و بیشتر به نفرات جوان میدان می‌دهد. در سال‌های گذشته فوتبالیست‌های زیادی از پیکان به تیم‌های دیگر معرفی شده‌اند. با این حال پیکان امسال یک فصل متفاوت را رقم می‌زند و امیدوارم بهترین نتایج ممکن را بگیریم.

کوشکی درباره کار کردن با مجتبی حسینی گفت: کار کردن با آقا مجتبی بسیار لذت‌بخش است و این مربی از لحاظ فنی توانایی‌های بالایی دارد. ما امیدواریم که بتوانیم با راهنمایی‌های این مربی شرایط خوبی را در این فصل هم رقم بزنیم.

6641