شمس: آخر هفته رییس فوتسال معرفی می‌شود/ باید به فینال صعود می‌کردیم

شمس: آخر هفته رییس فوتسال معرفی می‌شود/ باید به فینال صعود می‌کردیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال گفت: در حال حاضر ارتباطی با کمیته فوتسال ندارم. اواخر هفته رییس جدید این کمیته معرفی می‌شود و اگر خواست با او همکاری خواهم کرد.

به گزارش فوتبالی، حسین شمس روز شنبه در حاشیه مراسم آیین نکوداشت روز جهانی مربی اظهار داشت: امسال در این مراسم تصمیم گرفتیم که از بانوانی که به موفقیت‌ رسیدند تقدیر و تشکر کنیم. همچنین کانون مربیان یک طرح نویی را انجام داده است. در این طرح مربی برتر هر لیگ در هر ماه معرفی می‌شود. لیگ فوتسال در حال برگزاری است و ما برای شروع این طرح اولین مربی برتر را انتخاب کردیم. 

وی ادامه داد: امیدوار هستم نگاه وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به قشر مربیان بهتر شود. توسعه فوتسال به طور قطع از طریق همین مربیان شکل می‌گیرد.   

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال در خصوص تغییر نسل در این تیم گفت: حتما به این شکل است. همانطور که دیدید هم سرمربی تیم ملی در لیست جدید خود بازیکنان جوان را دعوت کرده است. امیدواریم که تیم‌های «ب»، امید و جوانان هم به زودی تشکیل شود تا بتوانیم نسل خوبی داشته باشیم. پشتوانه‌سازی در فوتسال ضعیف بوده و امیدوارم فدراسیون فوتبال با تشکیل تیم‌های پایه این کمبود را جبران کند. 

شمس در مورد ارتباط خود با کمیته فوتسال تصریح کرد: نه. فعلا باید صبر کنیم تا آخر هفته که قرار است رییس این کمیته معرفی شود. اگر او درخواست همکاری بدهد در خدمت هستیم. 

وی درباره انتقادات او به سرمربی تیم ملی اظهار داشت: همه مردم دیدند که تیم ما لیاقت حضور در فینال جام جهانی فوتسال را داشت. راه ما هم هموار بود اما متاسفانه به دلیل سن بالای تیم و آماده نبودن آن‌ها از یک تیم آسیایی هشت گل خوردیم و متاسفانه در یک چهارم در حالی که ۲ بر صفر جلو بودیم، باز به دلیل سن بالای تیم بازی را به قزاقستان واگذار کردیم.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال بیان کرد: قرعه بسیار خوبی داشتیم و می‌توانستیم به فینال برویم اما متاسفانه به دلیل همین سهل‌انگاری‌هایی که قبل از سفر انجام شد، و بردن یک بازیکن مصدوم که نتوانست به تیم کمک کند، متاسفانه نتیجه نگرفتیم. 

شمس در خصوص انتقادهایش به «مهرداد سراجی» رییس سابق کمیته فوتسال گفت: او کوتاه مدت در آن‌جا حضور داشت و حتی به جام جهانی هم نرفت. او زحمتش را کشید و تصمیم به استعفا گرفت. حالا باید برای انتخاب رییس جدید صبر کنیم و امیدوار باشیم شخصی بیاید که به فوتسال کمک کند.

6641