شفر و مربیان رضاییان و کنعانی‌زادگان در آستانه برکناری

شفر و مربیان رضاییان و کنعانی‌زادگان در آستانه برکناری

پایگاه خبری فوتبالی- روزنامه العرب قطر در گزارشی به بررسی احتمال ایجاد تغییرات در کادر مربیگری برخی از تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ ستارگان این کشور پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، در گزارش روزنامه العرب قطر آمده است: «روند تغییرات مربیان در فصل جدید با توجه به نتایج ضعیف برخی از تیم‌ها خیلی زود آغاز شد و در نخستین گام زی ریکاردوی برزیلی سرمربی قطر اس سی برکنار شد تا نخستین قربانی فصل جدید لقب بگیرد. بعد از او هموطنش سرجیو فاریاس سرمربی ام صلال هم کنار رفت تا به‌عنوان دومین مربی اخراجی لیگ قطر در این فصل معرفی شود، اما این پایان تغییرات روی نیمکت تیم‌ها نخواهد بود.
نشانه‌ها حاکی از این است که طوفان تغییرات مربیان به نیمکت‌های دیگری هم می‌رسد، خصوصاً تیم‌های حاضر در جایگاه‌های هشتم، دهم، یازدهم و دوازدهم جدول. مربیان چهار تیم دیگر خطر را احساس می‌کنند و می‌دانند که در آستانه برکناری قرار دارند. نیبوشا سرمربی الاهلی (که کنعانی‌زادگان را در اختیار دارد)، وینفرد شفر سرمربی الخور و هشام جدران سرمربی الشمال تحت فشار شدیدی قرار دارند و به نظر می‌رسد یکی از آنها احتمالاً در هفته هشتم قربانی بعدی خواهد بود.

در همین حال سامی الطرابلسی سرمربی السیلیه (که رامین رضاییان را در اختیار دارد) هم فشار زیادی را تجربه می‌کند. خصوصاً در شرایطی که تیمش در قعر جدول قرار گرفته و مسئولان باشگاه در شرایطی به او اعتماد خواهند کرد که بتواند تیم را از این وضعیت خارج کند.

نیبوشا و الاهلی با وجود عملکرد موفق در فصل گذشته در این فصل هیچ پیروزی در هفت بازی گذشته به دست نیاورده‌اند. این تیم همچنین با چهار گل زده ضعیف‌ترین خط حمله این فصل لیگ قطر را در اختیار دارد.

شفر سرمربی الخور هم در آستانه برکناری قرار دارد، خصوصاً بعد از شکست سنگین مقابل الغرافه با دریافت پنج گل و در حالی که هیچ پیروزی در این فصل نداشته است و تیمش یکی از گزینه‌های سقوط به شمار می‌رود. این مربیان اگر نتوانند در هفته پیش رو شرایط را تغییر بدهند و پیروزی به دست بیاورند قربانی بعدی لیگ قطر در این فصل خواهند بود.

6641