مشخص شدن ترکیب رئال مادرید مقابل الچه با یک تغییر غیرمنتظره

مشخص شدن ترکیب رئال مادرید مقابل الچه با یک تغییر غیرمنتظره

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب رئال مادرید برای بازی هفته دوازدهم لالیگا مقابل الچه مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، خط خوردن بنزما از لیست به علت استراحت باعث شده بود تا خیلی ها  منتظر باشند تا بدانند که چه کسی قرار است جانشین مهاجم فرانسوی شود. در حقیقت بنزما تا امروز در همه بازیهای فصل رئال فیکس بود اما بالاخره قرار است که استراحت کند. کریم در بازیهای اخیر با مصدومیتی جزئی بازی کرده بود و آمادگی کامل را نداشت اما حالا باید برای بازی چهارشنبه مقابل شاختار دونتسک آماده شود. آنچلوتی در اقدامی غیرمنتظره از ماریانو دیاز در ترکیب اصلی رئال مقابل الچه استفاده کرده است. ماریانو در این فصل در هیچ کدام از چهارده بازی حتی یک دقیقه هم بازی نکرده بود و حضور وی یک شگفتی غیرمنتظره به شمار می رود. از سویی فرلاند مندی نیز پس از چندین بازی بالاخره استراحت می کند تا مارسلو در ترکیب قرار بگیرد.

ترکیب رئال مادرید مقابل الچه بدین شرح است:کورتوا، لوکاس، میلیتائو، آلابا، مارسلو، کاسمیرو، کروس، مودریچ، رودریگو، ماریانو و وینیسیوس. 

ترکیب الچه نیز بدین شرح است: کیکو کاسیا، پالاسیوس، انزو روکو، بیگاس، موییکا، فیدل، ماسکاری، رائول گوتی، پاستوره، لوکاس بویه و لوکاس پرز.

رئال مادرید فعلا سه امتیاز تا صدر جدول لالیگا (با یک بازی کمتر از سوسیه داد) فاصله دارد و به همین خاطر کسب پیروزی در ورزشگاه مارتینز والرو حائز اهمیت بالایی برای آنهاست.

4125