برزگر: وقتی به رختکن رفتم متوجه درد شدم/ به المپیک پاریس خواهیم رفت

برزگر: وقتی به رختکن رفتم متوجه درد شدم/ به المپیک پاریس خواهیم رفت

پایگاه خبری فوتبالی- آریا برزگر، مهاجم نوزده ساله تیم ملی امید در خصوص شرایط بازی‌ها، جو تیم ملی امید، کار با مهدی مهدوی‌کیا و مصدومیتی که دارد صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، آریا برزگر مهاجم نوزده ساله‌ای است که فصل پیش در تمرینات پرسپولیس و روی نیمکت این تیم حضور داشت و بعد از آن به تیم شهرش، فجر سپاسی رفت و با این تیم به لیگ برتر صعود کرد. او حالا یکی از بازیکنان انتخاب شده برای تیم امید توسط مهدوی کیا است و در مورد شرایط امیدهای ایران صحبت می‌کند. برزگر در ابتدا در خصوص بازی با نپال و لبنان و مسابقه پیش رو با تاجیکستان گفت: خدا را شکر می‌کنم دو بازی را تا به اینجا بردیم. بازی اول با نپال بود که چهار هیچ برنده شدیم و خوب بازی کردیم اما موقعیت‌هایی را هم از دست دادیم که این موقعیت‌ها باید رفته رفته بهتر و تبدیل به گل شوند. بازی بعدی که با لبنان بود را بردیم و یک پله به صعود به‌عنوان تیم اول نزدیک‌تر شدیم. کار سختی در مقابل تاجیکستان داریم که امیدوارم آن بازی را هم برنده باشیم.

مهاجم تیم امید در خصوص از دست رفتن موقعیت‌های گل‌زنی ایران بیان کرد: کنار هم نبودن، نداشتن بازی دوستانه، تمرکز و شانس هم دخیل هستند. من هم چند موقعیت داشتم که می‌شد به گل تبدیل شود. من آن‌ها را به پای بد شانسی می‌گذارم و قطعا در آن لحظه تمرکز نداشتم و امیدوارم بتوانم آن را رفع کنم و در بازی بعدی عملکرد خوبی داشته باشم. هدف اولم کمک به تیم ملی و بعد گل زنی و صعود است.

او در مورد مصدومیتش در بازی با لبنان گفت: من از ناحیه دست راست، انگشتم مصدوم شدم. دقیقه 35 -34 بود که یک توپ را بدن گذاشتم و دفاع تیم لبنان دستم را گرفت و کشید و فشار داد. آن لحظه هم هوا سرد بود و همان موقع حس نکردم و وقتی به رختکن آمدم متوجه درد آن شدم. امروز با پزشکان تیم آقا نیما و آقا نشاط رفتیم عکس رادیولوژی گرفتیم که گفتند ترکی است که بعد بازی‌ها به آن رسیدگی می‌کنم. مشکلی ندارم و به بازی بعدی می‌رسم و طبق گفته پزشکان بازی میکنم. خیلی از بازیکنان مثل آندو تیموریان و عیسی آل کثیر با شکستگی دست بازی کردند. 

برزگر در خصوص کار با مهدوی کیا گفت: آقا مهدی اسطوره کشور هستند و به بچه‌ها انگیزه می‌دهند و این خیلی خوب است. ایشان و دستیاران‌شان یعنی آقای لامرز و روزنبرگ علم بالایی دارند. آنالیزورها مثل آقا مهران که کار کردن در اروپا را تجربه کرده‌اند نیز این موارد را به ما انتقال می‌دهند و ما انگیزه می‌گیریم. از وجود آقای مهدی کیا که سال‌ها همه از ایشان خاطره دارند و اسطوره ایران هستند، هم انگیزه می‌گیریم و هم می‌آموزیم.

برزگر راجع به فصای خوب حاکم بر اردوی امیدها گفت: امیدوارم این فضا باعث صعود به المپیک شود. خیلی از بچه‌ها هستیم که شش یا هفت سال است باهمیم، از تیم ملی نونهالان و نوجوانان و جوانان با هم هستیم. فضا صمیمی است و همه قصدشان کمک به تیم ملی است. به المپیک پاریس خواهیم رسید و فکر می‌کنم یکی از کوچکترین اعضای تیم هستم. تلاش می‌کنیم مدتی که تیم ملی در المپیک حضور نداشته این اتفاق بیفتد و به المپیک صعود کنیم و این طلسم را بشکنیم. ما حدودا چهار نفر از استان فارس هستیم. من اصالتا شیرازی هستم.

او در پایان در خصوص بازی با تاجیکستان گفت: بازی شرایط خاص خودش را دارد و قرار است فردا فیلمش را آنالیز کنیم. با تفاضلی که دارند نسبت به ما اول هستند و کمی شرایط زمینی و کشوری و میزبانی و تماشاگر باعث شده با اعتماد به نفس جلو بیایند. ولی ما ایران هستیم و اول آسیا هستیم و تمام تلاش‌مان این است که بازی را ببریم.

6641