قایدی سوژه انتقاد طرفداران الاهلی از مهدی علی(عکس)

قایدی سوژه انتقاد طرفداران الاهلی از مهدی علی(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- غیبت مهدی قایدی در ترکیب اصلی شباب الاهلی جلوی العین سوژه انتقاد طرفداران الاهلی از سرمربی تیمشان شده است.

به گزارش فوتبالی، شباب الاهلی و العین در شرایطی به تساوی 1-1 رضایت دادند که خبری از مهدی قایدی در ترکیب اصلی نبود و این بازیکن از دقیقه 71 به جای یحیی الغسانی وارد میدان شد. اتفاقی که باعث شده هواداران الاهلی، در توئیتر از مهدی علی سرمربی تیمشان انتقاد کنند.

یکی از طرفداران الاهلی نوشته است: آیا مهدی علی  و همکارانش چیزی می‌بینند که از چشم ما دور مانده است؟ قایدی یکی از بهترین بازیکنان تیم است اما در روزی که العین، حریفی فوق‌العاده معمولی بود، این بازیکن تا دقیقه 70 روی نیمکت نشسته بود. به نظرم اگر او و یکی دو بازیکن دیگر از ابتدا در زمین بودند، نتیجه بازی قطعا تغییر می‌کرد. چرا سرمربی تیم باید به یحیی الغسانی بیشتر از قایدی فرصت حضور در میدان بدهد؟ شاید او بلد نیست با بازیکنان بزرگ تیمش کار کند.

برای طرفداران الاهلی این سوال مطرح شده که چرا مهدی علی اینقدر در ترکیب تیمش به خصوص در فاز هجومی تغییر ایجاد می‌کند و قایدی یکی از نفراتی است که باید از ابتدا در میدان حضور داشته باشد.

1984