پیش‌بینی جالب افنبرگ از پاسخ مونیخی‌ها به باخت 5 هیچ: خشن و بی‌رحمانه خواهد بود!

پیش‌بینی جالب افنبرگ از پاسخ مونیخی‌ها به باخت 5 هیچ: خشن و بی‌رحمانه خواهد بود!

پایگاه خبری فوتبالی - اشتفان افنبرگ بازی برابر یونیون برلین را طوفانی می‌ بیند و پیش بینی می کند که مونیخی ها واکنش سختی به باخت سنگین مقابل گلادباخ خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه تی‌آنلاین، بایرن مونیخ چهارشنبه شب گذشته در یک دیدار عجیب با نتیجه پر گل پنج بر صفر به بروسیا مونشن گلادباخ باخت و از جام حذفی آلمان کنار رفت. طبق این گزارش، اشتفان افنبرگ، هافبک سابق باواریایی ها و تیم ملی آلمان در ستون هفتگی خود درباره واکنش بایرن مونیخ چنین می‌ نویسد:

"در فصل ۲۰۰۰/۰۱ بایرن مونیخ با نتیجه سه هیچ به المپیک لیون باخت. این روزها در فوتبال رخ می‌ دهد و تیم باخت را تجربه می کند. برنامه و تاکتیک خاصی برای بازی وجود دارد و می‌ دانید انتظار چه چیزی را باید داشته باشید. اما در نهایت راه‌ حلی برای جلوگیری از شکست پیدا نمی‌ کنید. بعد از چنین شکست‌ هایی، به عنوان بازیکن با خود عمیقا فکر می‌ کنید. سپس همه چیز به واکنش شما بستگی دارد."

افنبرگ در ادامه می‌ نویسد:

"فکر می‌ کنم بایرن مونیخ در بازی برابر یونیون برلین پاسخ این شکست را بدهد. پاسخ بایرن مونیخ سریع، خشن و بی‌ رحم خواهد بود. حداقل من متعجب می شوم اگر پاسخ بایرن مونیخ در بازی مقابل یونیون برلین این که چنین نباشد!"

9404