جدول گروه ایران و برنامه روزهای پایانی امیدها

جدول گروه ایران و برنامه روزهای پایانی امیدها

پایگاه خبری فوتبالی- پرونده بازی های گروه B در مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا فردا در شهر دوشنبه بسته می شود و از بین تیم های امید ایران و تاجیکستان یک تیم به عنوان تیم نخست راهی دور بعدی بازی ها خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، صعود ایران به دور بعدی بازی ها از این لحاظ مهم است که مهدی مهدوی کیا می تواند تیمش را با برای صعود به المپیک پاریس آماده کند. او می تواند در این تورنمنت از بازیکنانی بهره ببرد که در دوره بعدی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا که تیم های برتر آن به المپیک پاریس صعود می کنند قادر به همراهی تیم امید باشند. به واقع حضور در این دوره از بازی ها یک تدارک خوب برای تیم مهدی مهدوی کیا به منزله صعود به المپیک پاریس خواهد بود. 

بازی های این دوره مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا در 11 گروه در جریان است که در پایان تیم های اول به همراه 4 تیم برتر دوم به دور نهایی صعود می کنند که با حضور 16 تیم و در تاشکند برگزار می شود و طبیعتا شانزدهمین تیم حاضر در این تورنمنت میزبان یعنی ازبکستان است. 

ایران هم اکنون با 6 امتیاز اما تفاضل گل کمتر نسبت به تیم تاجیکستان در رده دوم جدول قرار دارد و برای صعود به عنوان تیم نخست فردا باید در مصاف با تاجیک ها برنده شود. آنطور که سایت فدراسیون فوتبال نوشته است با وجود اینکه نتایج تیم آخر در این جدول پاک می شود در صورت تساوی این تیم امید ، تاجیکستان است که به عنوان تیم نخست راهی دور بعد بازی ها می شود و ایران باید منتظر تعیین تکلیف تیم های صعود کننده دوم  باشد. 

فردا و در بازی پایانی از ساعت 17:30 به وقت محلی تیم های امید ایران و تاجیکستان در ورزشگاه اصلی شهر دوشنبه با هم مسابقه خواهند داد و پیش از این بازی هم تیم های امید لبنان و نپال به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم در بازی های قبلی خود بازنده بوده اند.

....

6641